• angiee

Snygg Plastgran?! HJÄLP!

Till min stora besvikelse måste jag i år skaffa mig en plastgran Sambon + hela hans familj är superallergiska så det måste bli en plast!

MEN VART KÖPER JAG EN SÅN!?
    Tittat runt på lite affärer (typ Rusta) men dom var SÅ FULA! Glesa & ämbliga!!

Vart kan ja hitta en relativt "tät" plastgran!?
    Jag räknar väl med att lägga ut lite pengar, det får d va värt för att få en snygg gran!!

TIPS?!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-21 20:21:03:
    Jag har nu köpt en gran för 370 :- (rea) på Åhléns & den verkar alla tiders!!!

tack för alla tips!
  • Svar på tråden Snygg Plastgran?! HJÄLP!
  • Venna

Vi köpte vår gran på Åhléns för 5-6 år sedan och den är superfin! Stor, fin färg och tätt mellan grenarna. Vi är jättenöjda!

Den kostade visserligen några hundralappar, men det var det helt klart värt!

• angiee

Då ska ja kolla Åhlens!! TACK!

• LillaLinan

Håller med Venna, Åhléns har fina granar

• Venna

Glömde säga...Den är inte heller så "plastig" som en del plastgranar kan vara, utan mer verklighetstrogen.

Ja, såklart att granarna är plastiga, eftersom de är just plastgranar, men ja...

• mimmi 1

Venna.... förstår hur du menar... vi har åxå en som inte ser plastig ut... grenarna o kvistarna går att böja till så den ser verklighetstrogen ut.... den är tät och fin, köpte den faktiskt på ICA för ett par hundra.... står i en vanlig julgransfot, så man ser knappt att den är av plast...

• abnocto

Jag har Åhlens ohc är jättenöjd

• OhBabylove

sökte själv en plastgran....
    www.artflowers.se
    3000 kr men den ser bra ut + att det är 600 ljus med, kanske ngt

• Laire

Hur är Åhléns gran?

Jag har en som verkar ha typ ståltråd i som gör att detgår att böja frenarna, samt att barren är i någon form av plast som liknar partytältsmaterialet. Vill ha hårdare plast och icke-böjbara grenar, vilken av dem är Åhléns?

 Älska dig själv 
  • Fille Fjonkan

Även vi har gran från Åhléns som vi tycker är jättefin - mycket finare än de glesa och oregelbundna äkta

/ Fille med Kisen, 3½ år, Tösen, 1½ år och Pysen i magen, v 30
  • angiee

Kanske inte en för 3000:-, fin va den men....

Svar på tråden Snygg Plastgran?! HJÄLP!