• lillsnurpan

festprogram vid födelsedag

Har en syster som fyller 25, tänkte göra ett festprogram för henne, någon som vet vad man har med i ett sådant program samt var man kan hitta exempel på festprogram för födelsedagar?

Tänkte även anordna en tävling för henne liknande den i deal or no deal men jag kan inte komma på vad jag ska lägga i väskorna tänkte ha lite humoristiska saker i väskorna någon som har förslag?? Snabba svar tack!!

• Svar på tråden festprogram vid födelsedag
  • Valborg

Vad sägs om att göra det i sk bokformat, blanda roliga fakta om din syster med allsångsvisor/snapsvisor, kanske något korsord eller en tipsrunda där allt handlar om din syster. Kanske förggylla med lite vackra bilder på din syster från liten till stor?

• lillsnurpan

har kollat på bröllopstorget men där finns inget inför födelsedagar, bara allt om bröllop, några förslag på bra sidor där festprogram för födelsedagar finns??

• Valborg

skriv snapsvisor på googles söksida så får du många bra träffar på visor.
    Vad gäller korsord hittade jag denna sida när jag gkorde en sökning, har dock inte testat själv annars är det väl "bara" att hitta på lite roliga påståenden med svar och sen försöka pussla ihop dem..... Lättare sagt än gjort kanske. Har du publisher är det ett program som jag har brukat göra festprogram i.

lycka till!!

Svar på tråden festprogram vid födelsedag