• Anonym

hur många points innehåller en skiva ost?

hur många? och hur många points innehåller en skiva vitt bröd? och vitt ris?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-12 21:19:48:
    ni som vart med i viktväktarna, hur många kilo gick ni ner under 3 månader?? jag har bara gått ner ca 5 kg och hade ett BMI över 30 innan start.

• Svar på tråden hur många points innehåller en skiva ost?
  • Nillaj71

Om du vill så skriv i min gästbok allt du vill veta så ska jag svar dig på ALLT

• Nillaj71

1 skiva vitt bröd = 1p
    ost 17 % 2 skivor = 1,5 p
    31 % 2 skivor = 2p
    40 % 2 skivor = 2,5

Vitt ris 1½ dl kokt ris = 2,5

Varsågod här var det lite

• Nillaj71

Jag gick ner ungefär lika mycket. Håller oxå på nu. Ska ner -15kg

• Anonym

tack så jätte mycket! om du har points värde på fler livsmedel (vilka som heslt) mottar jag tacksamt! håller på att försöka gå ner men är inte med i VV då jag inte har råd ( och då menar jag verkligen inte råd! kan inte änns gå på 1 möte eller köpa pointsguide) därför är jag anonym också!

• Anonym

jag måste gå ner minst 10kg till. känns som att inget händer. men jag försöker verkligen äta som VV.

• Nillaj71

Tänk på att det tog lååång tid att gå upp så det ska ta låång tid att gå ner. Det är normalt att gå ner ½-1 kg i veckan.

Den här gången jag gick med så har jag gett mig f*n på att klara det. Går nästan varje dag 30-60 min, sedan gympa 1ggr/v ca 2 timmar. Lycka till å ge inte upp.

• Nillaj71

Om du vill så kan du skriva din adress i min inbox eller skicka på msn så kan du få min bok. Jag behöver den inte efter som jag är med ww på internet. nillajonsson71@telia.com Jag talar inte om vem du är när du vill vara anonym.

• Nillaj71

Hoppas att det går bra för dig idag.

Svar på tråden hur många points innehåller en skiva ost?