Tips på strippklubbar
Nu ska vi dra till med en svensexa!
Är det någon som har ett tips på en bra strippklubb i stockholm?
Har letat och letat men hittar inget klockrent.
(Tackar på förhand).
Nu ska vi dra till med en svensexa!
Är det någon som har ett tips på en bra strippklubb i stockholm?
Har letat och letat men hittar inget klockrent.
(Tackar på förhand).
Annars kan ni hyra strippor på www.nightstar.se. om ni har nån stans att vara. utgår från malmö men tar sig typ överallt.
Nja. blir ju rätt dyrt, speciellt med mil ersättningen också.
Vi har inte heller någonstans att vara, så klubb är den ultimata lösningen.
Måste bara få fråga:
Varför vill man gå på strippklubb eller hyra strippor till sin svensexa?
Kan man inte gör nåt annat än att se nakna kvinnor!? Tycker det är respektlöst mot sin blivande (om hon då inte godkänt det hela).
Jag håller med Carola att det är respektlöst mot sin blivande fru och sina respektive att hyra in strippor eller gå på strippklubb. Har ni killar inte sett nakna kvinnor tidigare? Är det inte sexigare att se och vara med sin respektive tjej/fru naken än att sitta glo på andra tjejer på något sunkigt ställe?. Jag tror nog att brudgummen tycker det är roligare att gå ut och göra något vettigt tillsammans med sina kompisar tex fem-kamp, fiska, köra go-cart, vildmarkstur.
Förmodligen allvarlig brist på fantasi.
Nämen man ska fira sin sista dag i "frihet". Då blir det så ju.... Man måste förstå ironin i det hela. Plus ha lite humor och älska damer....
Hmm men kvinnor kan ju hýra manliga strippor oxå.... Jag skulle gärna ha en manlig strippa på min möhippa, hehehe :)
Jag hade vägrat låta min sambo gå och glo på strippor innan vi gifter oss! Sen kan folk tycka vad de vill!
Man har ju oftast varit tillsammans i några år utan frihet ändå.
Så löjligt! Ohhh sista dagen i frihet...så tramsigt, bara en ursäkt för att få glo på brudar
"Ohhh sista dagen i frihet...så tramsigt, bara en ursäkt för att få glo på brudar "
D må hända....
Om man måste fira sin sista dag i frihet så kanske man inte ska binda sig alls. Man ska ha "lattjat" av sig innan man binder sig. Å med att binda sig menar jag då innan man träffar och bestämmer sig för att vara med kvinnan/mannen i sitt liv.
Trams e vad det är och en dålig ursäkt för att glo på halvnakna kvinnor/män.
Skulle jag gifta mig och min sambos vänner tog med honom på nåt sånt (min sambo vet vad jag anser) så skulle det inte bli nåt bröllop om jag visste att han inte åkte därifrån direkt och vad gäller hans väner...ja dom skulle kunna fara för då har dom noll respekt för mig och inga jag vill umgås med.
Håller fullständigt med ovanstående....Jag hade blivit jätteledsen.....Kass ursäkt för att glo på andra...
Håller verkligen med carola78
Jag och min kille ska gifta oss den 29 dec och ingen av oss ska på nån möhippa eller svensexa och om vi skulle gjort det så hade det inte varit några strippor med i bilden, för vi båda tycker att om man vill kolla på lättklädda personer av det andra könet så kan man lika gärna göra det tillsammans eller så kan man vara singel ett tag till, tills man "vuxit" ifrån det där.
Varför gnäller alla? Vi är ju alla olika. Om han nu ber om tips om strippor, låt honom få göra det utan att komma med massa moralkakor. Starta i stället en egen tråd..."Är det ok med strippa på svensexan?" eller nåt.
Alltså, det här var ju egentligen ingen "moraltråd" TS undrade ju bara var det fanns strippklubb. Om man inte har ett bra tips, så behöver man ju inte klanka ner, eller?
Oavsett vilken syn man har på såna saker själv. Jag menar strippklubbar är ju helt lagliga. Det var ju inte så att han frågade efter en bordell, liksom.
Är han med och arrangerar svensexan så hoppa sjag att han först då tar reda på om både man och fru tycker att det är ok. Tycker dom det så ok men annars ska man nog hitta på nåt annat.
har inga tips, men kolla gärna med blivande frun först... jag är sån att jag hade sagt, kör på ha så kul, men alla är ju inte sånna
Instämmer med ProudWoman. Jag tycker nästan det är en självklarhet på Svensexor respektive Möhippor men det är ju som märkt inte alla som gillar det. Jag har desvärre inget tips att ge. Vet att det finns massor av bra Strippklubbar i Köpenhamn men det är oxå det jag känner till.
Kan inte låta bli att reagera på vad Erica27 skriver
Varför gnäller alla? Vi är ju alla olika.
Jag tittade förbi i ditt galleri och förstår varför du menar att alla är olika när man lägger ut såna bilder i ett forum om barn?
Sorry TS jag gick helt Off topic där!
jag håller med Erica27, det enda han ville ha var lite tips...
Vad är en dålig strippklubb då?
Eller vad är en bra egentligen heller?
Är det snyggare och fulare brudar eller vad e det?
Jag menar allvar alltså?