• Camillchen

När öppnar Lager 157 i Sågmyra?

Precis vad jag funderar över ....

När öppnar Lager 157 i Sågmyra ... Vi ska ju till Dalarna i början på december och man skulle ju gärna vilja fynda lite innan jul

Har kollat hemsidan och där står det hösten ... Enligt DN´s Dalabilaga så var det december ... Har mailat till kontoret men inget svar

• Svar på tråden När öppnar Lager 157 i Sågmyra?
  • Camillchen

www.lager157.com

Outlet .... finns i Gällstad oxå... har skrivits om den butiken flera gånger här på FL

• R Mutt

Det undrar jag med. Vi tänkte nämligen boka hotell och åka dit på shoppingsemester när de öppnar. Nästan pinsamt ju! Jag är typ outletberoende *S*.

• Camillchen

Ha ha ... mina föräldrar bor i Rättvik ... så det är ju tur att man har dom att skylla på

• R Mutt

Ja vi har inget att skylla på.. vi är bara knäppa. I sommras när vi skulle åka på en romantisk weekend så övertygade jag min sambo om att den mest romantiska platsen i Sverige måste vara.... Ulricehamn! 

Men nu har jag nog fått honom nästan lika outlet-tokig som jag så jag behöver inte ens tjata. Sågmyra blir i alla fall 5 mil närmre (dock fortfarande skitlångt bort).

• Camillchen

... Ulricehamn lät ju otroligt romantiskt ...

Min gubbe bara ruskar på huvudet åt min shopping
    Du verkar fått tag på ett bra exemplar

Puffar lite i tråden .... vore trevligt att få svar på frågan ... vi tänkte åka vecka 49 eftersom min pappa fyller år då ... ännu en ursäkt

• R Mutt

Jag ska ta mig i kragen och ringa dem imorgon och fråga!

• Camillchen

Bra jobbat .... ser framemot vad dom säger ...

• Miss USA

December stod det i tidningen. Sen kommer det evt flera etableringer.

• Sunnie G

Hörde på radioreklamen idag att Lager 157 i Sågmyra skulle öppna den 16 december

• Miss USA

Jag fick mail från lager i går att dom skulle öppna om 10 dagar.

hemsidan kan man anmäla sig och få nyheter på mail.

Ulricehamn måste då ändå vara mera romantisk än många andra ställen. Jag älskar den staden, mysig med gamla trähus och världens bästa fik.

Svar på tråden När öppnar Lager 157 i Sågmyra?