• Aleathiel

Något motsvarande Eniro/Hitta.se i USA?

Jag vill ta reda på vem som har ett visst amerikanskt telefonnummer och har försökt hitta någon amerikansk motsvarighet till Eniro eller hitta.se men jag hittar bara sidor där man måste betala typ 15 dollar för att få reda på det. Finns det något sätt att göra det utan att det kostar?

• Svar på tråden Något motsvarande Eniro/Hitta.se i USA?
  • Pilgrimka

be en kompis ringa det och säga att de kommer från IRS och vill kontrollera uppgifter

• Aleathiel

På white pages får man fram i vilken stad numret är registrerat (och vilken operatör det är) men vill man veta namn och adress måste man betala

Pilgrimka, det var ju också en idé men jag tror jag avvaktar med den tills jag blir riktigt desperat

• Aleathiel

På anywho verkar man inte kunna söka med mobilnummer... och jag tror att det är ett mobilnummer jag har... Men tack ändå!

• julmusten

Tror tyvarr inte att du kan hitta nat sant. Amerikanare ar mana som sin ratt till att vara privata.

Du kan ju alltid testa den gamla google grejen. ALltsa skriv in telenummret i google-rutan och se vad som kommer upp.

• Aleathiel

julmusten, har redan testat det (utan resultat)
    Det som irriterar mig är att informationen finns om man betalar för den... så den är ju inte helt hemlig, bara lite svårare att komma åt

• julmusten

Fast infon ar nog inte sa paliilig anda. Jag testade mitt egna mobilnummer, (efter jag googlat det sa kom ju en san dar service upp), och min gamla address kom upp som stad dar jag bodde, (den enda infon de visar). Vi flyttade for 10 manader sedan sa den ar nog inte mega uppdaterad.

Svar på tråden Något motsvarande Eniro/Hitta.se i USA?