• imorgon är en annan dag

Fina hissgardiner (som inte kostar en förmögenhet), var kan jag hitta det?

Fina hissgardiner (som inte kostar en förmögenhet), var kan jag hitta det?

Hittade några på Ellos hemsida, men vill kolla runt lite till innan jag bestämmer mig.... Vill ha blåa och med lite tjockare tyg så man inte ser igenom de så bra... var kan man mer leta, de enda katalognamn som jag kan komma på är Josefssons, Ellos och Jotex. Var kan man kolla mer?

• Svar på tråden Fina hissgardiner (som inte kostar en förmögenhet), var kan jag hitta det?
  • linnsans

jag har köpt en jätte fin hissgardin på ikea!!

• hampo

Rusta har också har jag sett.

§ alla har vi varit små §
  • Duckan74

Ikea syr upp åt dig om du behöver special-mått. Välj bara tyg så syr dem för en billig penning.

Oj, vad snabba ni är! Tack så jättemycket!!!

Nu så skall jag kolla in länkarna, och sen så skall jag ta mig förbi Rusta till helgen.

Då jag helst vill ha blåa så måste jag i så fall ha de uppsydda på IKEA och då jag behöver 3 st så tyckte jag att det blev ganska dyrt (3 x 229:- + tyg).

Om själva fönstret (glasdelen) är 80 cm, köper man en gardin som är 80 då eller skall man köpa den som är 100 cm?

• Duckan74

Jag tycker att gardinen ska gå lite utanför fönstret, men det är väl en smaksak?

Hur sätter man upp dem? Är det typ bara med två skruvar, för man har ju ingen stång till hissgardiner.... eller hur?

• Camilla1977

Åhlens har jättefina hissgardiner. Pris från 200 kr o uppåt.

• Zannis

EM har också jättefina hissgardiner!

Tack till er alla!

Nu så är hissgardinerna beställda. Det blev 3 st blåa från Ellos!

Tack så jättemycket för att ni hjälpte mig!

Svar på tråden Fina hissgardiner (som inte kostar en förmögenhet), var kan jag hitta det?