• Lilou

Vill gora en TOTAL makeover - vill ngn hjalpa?

Jag har varit SA sunkig lange nu...har varit inlagd pa psykiatrisk klinik i over en manad och kanner att jag behover gora om mig sjalv HELT!!!

Finns bilder i mitt galleri pa hur jag ser ut...ngn som har lust att gora om mig?

pa er allihopa!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-30 16:19:51:
    Nu har jag om mojligt ANNU mera behov av att gora om mig sjalv da jag har blivit singel!...

• Svar på tråden Vill gora en TOTAL makeover - vill ngn hjalpa?
  • smultronbubbla

Det vill jag med!

Vill inte sno din tråd, men den blev ju upp-puffad i alla fall

Själv är jag inte så bra på att se vad folk passar i, så jag ska nog hålla mig utanför din styling
    En sak jag tänkte på var bara ögonbrynen. Låt dem gärna växa lite om du kan.
    Annars var du söt, så ta det inte fel!

• Sthmtjej

Såklart tycker jag att du duger som du är, och jag tycker att det är svårt att säga vad just du ska göra. Men saker som jag piggar upp mitt utseende med är:
    * uppklippning, eller en ny frisyr hos frisören, alltid upplyftande att vara nyklippt
    * Slinga håret (ljusa kan nog vara fint på dig, eller tona det, ger nytt liv.
    *Gör ansiktsmasker, finns billiga på hm som ger lite lyxkänsla
    * ha hårinpackning
    * vårda naglarna, och glöm inte tånaglarna. Alltid kul med lite färg.
    * Ha en bra bodylotion, jag älskar Body Shops Body Butter med mango. Man känner sig fräschare om man har mjuk hud:)
    * drick mycket vatten,bra för huden!
    * Klädmässigt tycker jag att du verkar ha en snygg och egen stil:) Vill man pigga till den kan man dock komplettera med färgglada accessoarer, som sjalar, mössor, vantar.
    * önska dig presentkort på makeuprådgivning på Makeupstore (500kr) där får du proffshjälp om hur du ska sminka dig, och du får välja ut smink för det värdet.
    * Använd en bra brun utan sol. Eller solduscha.
    Kommer inte på nåt mer. men sånt brukar jag iaf göra när jag vill pigga upp mig lite:)

• Sthmtjej

Tar gärna emot tips också om någon har något mer:)

• Trollens mamma

Hej Lilou!

Du skulle passa i pagefrisyr.Fast jag tycker du redan är fin som du är. Snygga kläder i galleriet.

• evb

Det som Sthlmtjej skrev håller jag med om. Och om du vill prova ngn helt annan hårfärg kan du ju alltid tona det bara.. blir du missnöjd så försvinner det efter ett tag. Förresten så är du grymt lik Christina Aguilera tycker jag! Lycka till!

• Sthmtjej

precis evb. Toning piggar upp. Och det behöver ju inte vara någon drastisk färg precis, utan det räcker ju om det bara ger håret extra glans:) På tal om det ska jag nog köpa en toning så fort jag får csnpengar..!

• Brollie

Tråkigt att du inte mått bra.... kanske en styling kan göra susen! Tycker att tipsen med toning är extra bra, kanke nån brons/guld-nyans!

• Brollie

Sen lite till Smultronbubbla: gissar på att du har självlockigt hår? Testa nån ny prudukt så du riktigt får fram det lockiga! Har själv en superbra från Maxwell, nån "curl", grön flaska. Den passar mig väldigt bra o luktar jätte gott. Sen kan man alltid använda lite BUS som nån föreslog, det piggar upp!
    Mitt egna glamorknep-i-vardagen är att färga ögonfransarna året runt, många gör bara det på sommaren, men det är lika snyggt på vintern.

• smultronbubbla

brollie

Tack, men tyvärr har jag inte självlockigt hår Det är permanentat på bilden, men den har gått ur nu.
    Ska till frisören på måndag och slinga håret, men vet inte riktigt hur jag ska klippa mig. Vill ha långt hår.
    Vad är BUS?

• Lilou

Oh tack for svaren!!! *glad*

pa er!!!

Svar på tråden Vill gora en TOTAL makeover - vill ngn hjalpa?