• listo

Trappgrind, IKEA?

Jag letar febrilt på IKEA's websida, men hittar ingen trappgrind. Nån som vet ifall de fortfarande har någon sådan variant, eller andra tips på bra trappgrindar?

• Svar på tråden Trappgrind, IKEA?
  • M2B

Hej Ikea har två modeller (som jag nu inte minns namnet på). En i trä och en i metall. Vi har två st så jag vet... Brukar (i Ikea butik) finnas på bebisavdelingen.
    Lycka till

• Fidget

Vi har två trägrindar från IKEA som är kanonbra! Tror att de finns på IKEA Family, där de har alla barnsäkerhetsprodukter. Letade själv ett bra tag innan jag hittade dem. Tror att de kostar 299 kr med Familykort och 399 utan.

• Svartfot

Finns tre olika modeller på IKEA. Tycker dock att Barnaffärerna typ barnenshus  grindar är bättre. Billigare dessutom oxå.
    199:- köpte vi vår för. passar till alla, sågar av till lagom längd.

♥♥Malte & Wilma♥♥
  • Tvillingfarsa

Ja, deras barngrindar aviseras inge vidare på deras nätsida. Vi valde att köpa den i trä, vi föredrog att skruva fast den med skruv i vägen än med den av metall som bara skruvas mot väggen och då kan det ju finnas en risk att den lossnar om barnen lutar sig mot den.

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • ankizen

jag rekommenderar BABYLAND... du kan beställde den via internet å få den direkt hem..:) plus är ju att den fälls rakt upp och tar ingen plats på det viset heller... den är kanon!!

• Svartfot
    ankizen skrev 2006-11-14 15:36:40 följande:
    jag rekommenderar BABYLAND... du kan beställde den via internet å få den direkt hem..:) plus är ju att den fälls rakt upp och tar ingen plats på det viset heller... den är kanon!!
    Det var nog den jag menar. Håller med! Är kanon bra och billigar än IKEAs.
    ♥♥Malte & Wilma♥♥
  • Evangeline72

Vi köpte Ikeas grindar för 6 månader sedan och jag vet att de fortfarande finns kvar. Vi är supernöjda med våra. Våra vänner som har likadana är också nöjda.

Svar på tråden Trappgrind, IKEA?