• Nallemajatjejen

Breda höfter, stor rumpa och smal midja - vilka mammabyxor

Vill ha ett par som sitter uppe. Någon som har ett bra tips? Är så trött på att gå och dra upp byxorna

Att bli mamma är livets största gåva! Http://www.familjeliv.se/hem/nallemajatjejen/blogg.php
  • Svar på tråden Breda höfter, stor rumpa och smal midja - vilka mammabyxor
  • mymlis

Finns ju en del byxor som du kan reglera i midjan, har köpt sådana både på H&M, Lindex och KappAhl.

• Nallemajatjejen
    mymlis skrev 2006-11-14 14:58:37 följande:
    Finns ju en del byxor som du kan reglera i midjan, har köpt sådana både på H&M, Lindex och KappAhl.
    Fast det hjälper inte de sitter inte uppe ändå. Kommer säkert göra det sen när magen blir större men jag behöver ju mammabyxor redan nu..Fundersam
    Att bli mamma är livets största gåva! Http://www.familjeliv.se/hem/nallemajatjejen/blogg.php
  • mymlis

Har ett par byxor från KappAhl. De har bred mudd upptill och gummiband med knapphål som går att spänna åt jätte mycket. Därtill har de under mudden en linning i vilken du kan trä in ett bälte. Det använde jag första tiden. Mudden åtspänd rätt mycket och lite nervikt och så bälte i, de satt upp, men spände inte på magen som mina normala byxor gjorde! Nu har jag kunnat lämna bältet bort och fått lösa lite på gummibandet!

• Diorlover

köper mina på HM dom e super bra har fått ännu bredare höfter nu:P jobbigt men får träna bort det sen men hms sitter bra..

Svar på tråden Breda höfter, stor rumpa och smal midja - vilka mammabyxor