• gravid72

Kalender med era barns bilder?

Hej

Julen närmar sig med stormsteg och julklappar ska fixas. Är det någon som vet var man kan beställa kalender med foto på sitt barn för varje månad - foto har jag redan tagit hos fotograf. Hur gör man?

• Svar på tråden Kalender med era barns bilder?
  • Sockerpinglan

De flesta ställen som har framkallning på nätet har också att man kan göra kalendrar.
    Surfa runt och kolla lite! www.libero.se har också!

• Lindizzz

Har beställt från extra-film.se men ej fått dem än (beställde igår). Där kostar de 199:- st för 20x30 cm men då får man, om man beställer innan den 20 nov, var tredje gratis. Bra om man vill beställa många! Hade en mindre variant också för 99:-

• augusti28

kjell.haxx.se/
    Här kan du hämta en kalender gratis som man kan ladda in sina egna foton i busenkelt.

• Niinaaa
    augusti28 skrev 2006-11-15 19:50:53 följande:
    kjell.haxx.se/Här kan du hämta en kalender gratis som man kan ladda in sina egna foton i busenkelt.
    Kanonbra ju!!! 
  • vivianne

Jag fick ett erbjudande från Önskefoto för ett tag sedan, halva priset (99 om man beställer före 12 december. Lät bra tyckte jag.

• Snorky

Jag la en order hos korthuset på nätet vid midnatt igår... idag vid lunchtid var jag in o hämtade de! (fick mail kl 10 om att de var klara!!!) Där snackar jag om snabb service! De blev kanonbra och dessutom bra pris... 129:-/st utan att man måste beställa flera stycken. Om man inte har korthuset i närheten så skickar de även hem.

47 dagar kvar...
  • Snorky
    vivianne skrev 2006-11-16 14:39:28 följande:
    Jag fick ett erbjudande från Önskefoto för ett tag sedan, halva priset (99 om man beställer före 12 december. Lät bra tyckte jag.
    Ja, men då måste du väl köpa minst 9 stycken eller nåt sånt??? Ska man ha en eller två kostar de 195:- tror jag.
    47 dagar kvar...
  • Pyssilullan

ÖNSKEFOTO är jättefina, fick hem mina igår..
    Dom ser SVINDYRA ut ju !
    Med röda fina omslag med silvertryck!

Svar på tråden Kalender med era barns bilder?