• Mumin Mamman

"Runt Juni kom de ut..." ***Del 3***

Så var det dags för del 3 för oss i Juni tjutar trådarna och här delar vi med oss om tankar, känslor, tips, råd, gråt och mycket glädje!

Våra tidigare trådar:
    Planerar barn:
    www.familjeliv.se/Forum-1-32/m4495981.html

Väntar barn
    Del 1
    : www.familjeliv.se/Forum-2-16/m4862398.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-2-16/m6115750.html
    Del 3: www.familjeliv.se/Forum-2-16/m8188190.html
    Del 4: www.familjeliv.se/Forum-2-16/m10337395.html

BF-listan: www.familjeliv.se/Forum-2-16/m8193142.html

Som mammor
    Del 1: www.familjeliv.se/Forum-3-20/m9587809.html
    Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-11-229/m11797238.html

Och här bor vi
    www.familjeliv.se/Forum-11-229/m14376198.html

Då snackar vi vidare.....
    En Smilla & Saga mamma
  • Svar på tråden "Runt Juni kom de ut..." ***Del 3***
  • Meta83

Skit fint Mumin du e en pingla du Flört!!

Meta - Stolt mamma till Tilde -04 och Tove -06
  • Mumin Mamman
    GeneradEhhh..tack så där lite blygsamt...Generad
    En Smilla & Saga mamma
  • Simon 060531

Det blev ju kanonbra Mumin. Du kunde ju.Skrattande

Min älskade prins
  • Jonnzie
    Rossan: Jo vi bjöd ju på tacos så vi behövde ner till lokalen och skära upp allt och duka.
    Sen skulle jag ju hämta Pontus på träningen och så var vi 5 pers som skulle samsas om duchen och spegeln......Vi hann precis i tid med allt....phu

Go Mumin go Mumin..... Du är sååå duttigSkrattande

Undra om Jamie är hungrig han sitter och tuggar på v-rums bordet.
    Mamma till världens sötaste Jamie
  • Mumin Mamman
    Jonnzie: Skrattande.. V-rums bordet....go unge du har..
    En Smilla & Saga mamma
  • piglettjejen
    gomorgon tjejer!

mumin...jag gör oxå vågen för dig! Skrattande

ja här hemma är det bökigt som vanligt, Leon är snorig och hostig och tappar nappen hela tiden på natten, vilket håller på att driva oss (mest mig tror jag) till vansinne!
    nu har jag nog tagit beslutet att försöka avvänja honom med nappen, för det funkar helt enkelt inte att springa hela natten coh dutta i den.

ska få låna en bok om att få barnen att sova hela natten av vår snälla bvcsköterska (hon är helt underbar), få se om man kan få några bra tips.

var till psykolog igår och pratade av mig lite ang tiden som varit (jobbig) och ja för mig känns det som att saker skulle bli så mkt bättre om Leon sov lite bättre på natten.

ja oj vad jag babblar på om oss bara men ville bara prata av mig lite.

känner att jag inte har orkat skriva så mkt i tråden på sistone, men säger som alla andra, ni är guld värda!!!Kyss

just nu har jag en skrikandes Leon i sängen, men tamejsjutton, nu ska han lära sig att somna utan napp. jag kommer väl bli ett vrak den tid det tar, men det får det vara värt!

kram på er!
    ♥♥♥ Kärlek = BIANCA 30/4-04 & LEON 12/6-06 ♥♥♥
  • Mumin Mamman
    Piglett:  Inte kommer du att bli ett vrak...men så jobbigt iaf..Jag som önskar att Saga kunde suga på tutten..för då tror jag hon skulle va lungnare om natten..nu använder hon mig som tutte om nätterna igen..*gaaaalen*
    En Smilla & Saga mamma
  • piglettjejen

attans....där åkte nappen i igen för att sedan åka ut igen...orkar inte höra honom skrika....
    fan oxå....
    kanske inte så bra att försöka med avvänjning då han inte är riktigt frisk. han är väldigt snorig så det är ju iof inte lätt för honom att sova.
    men man kan ju inte ge nezeril hur mkt som helst helller.

åhhhh.......

• piglettjejen

mumin...och jag som trodde Saga hade blivit bättre på natten! jamen då vet du ju hur det är och ha stökiga nätter...
    javisst är nappen bra, bara dom behåller den i munnen så!

förresten...kan man äta bullar till frukost?Räcka ut tungan fast jag borde inte göra det, har gått upp över ett kilo sista tiden, har helt tappat mitt sunda jag...

Svar på tråden "Runt Juni kom de ut..." ***Del 3***