• Rose77

Jourläkarcentralen i Malmö, vilka öppettider???

Är det någon som vet hur Jourläkarcentralen på Ahlmansgatan i Malmö har öppet???

• Svar på tråden Jourläkarcentralen i Malmö, vilka öppettider???
  • Japp

Vardagar efter 17:00 samt lördag, söndag och helger kontaktas i första hand sjukvårdsupplysningen 020-43 44 44

Du ska alltid ringa först, här är numret.

• Rose77

jag är så trött på Olivia´s öron, så himla synd om henne. Har precis avslutat en penicillinkur... Det ända sjukvårdsupplysningen har sagt dom andra gångerna är att bara åka dit, förr så gav dom en en tid men det gör dom inte längre, utan man bara åker ner och sätter sig.

• Japp

Åk annars till barnakuten på MAS.

• norgesessan

vi har gått till båda, på mas kan man vänta upptill 8 timmar, tror inte vi har ventat en timme engång på ahlmansgatan....vi gick bara dit, ingen har sagt till oss at man måste ringa.....

• Rose77

jaja, vi avvaktar nog tills imorgon, alvedonen har börjat hjälpa. Går oxå hellre till ahlmansgatan, inte lika lång väntetid

• norgesessan

det kan hända att medicinen inte har börjat värka ennu, det tar ett tag innan den gör det.....emil hadde två gånger, han fick egen öreläkare på citykliniken, var vi går, men han har inte haft sen dess....(innan året, nu är han snart två) Nu är vi där ibland for han har forkylningsastma, nu har han det for tredje gången...skulle köpe mer medicin igår, men den var slut överallt(?) tror ni jag blev chockad? den han hadde gick ut i oktober, hon sa att det gick bra(hon på apoteket) så man får hoppas p det...tänk om jag inte hadde haft nån? dom skulle inte få före den 25 nov.....

• Bennie

norgesessan: Du fick väl inte betala för den, hoppas jag!

• Bennie

Ok, då missuppfattade jag det hela, sorry!

Svar på tråden Jourläkarcentralen i Malmö, vilka öppettider???