Jag har haft nästan samma problem, hade avslag och det luktade huggorm!! En natt när jag satt och ammade så började jag tokblöda från underlivet, satte mig på toan och det rann blod i ca 20 minuter. Fick åka in med ambulans till förlossningen och där upptäckte dom att jag hade antingen koagler(levrat blod) eller en bit av moderkakan kvar. Fick nå livmodersammandragande tabletter för att sen komma på UL efter två veckor, var fortfarande kvar något där inne, men vi skulle avvakta i två veckor till, hade mitt avslag och litegranna blod ibland. Hur som helst så slutade det med att jag fick göra skrapning, det var en bit av moderkakan kvar och det var den som hade luktat så illa. Det var ju död vävnad och den hade inte kommit av sig själv för den satt stenhårt. Hadde jag inte gjort skrapningen så hade det kunnat bli infekterat och då hade jag kunnat få problem att bli gravid igen..
Hoppas att du TS inte har kvar nått från moderkakan för det luktar också pyton!
När jag efter skrapningen hade avslag så luktade det inte alls illa! mend det kan ju vara olika på olika personer..