• adrenalin

Det luktar lacknafta här!?

Idag kände jag hur det luktade lacknafta i vardagsrummet, sambon kände det med, sen åt vi middag och sen kände vi hur det luktade ännu mer.

Vi har letat å letat... vi har INGA kemikalier i vardagsrummet (det värsta vi har är väl rökelse) och vi har luktat vid all elektronisk utrustning å det är inget där.

Vad kan lukta lacknafta men som inte är lacknafta? Vi fattar ingenting! Elementen är kalla ådet är inget där heller.
    Sen blir jag ju så orolig att det ska va farligt för barnet också (är i v11) Skrikandes

varför ska sånt här underligt hända just NU?? blir så irriterad. å jag fattar verkligen inte var det luktar, vi har gått å letat å letat!

burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
  • Svar på tråden Det luktar lacknafta här!?
  • Peos Mamma

Långökt men ibland kan gamla clementiner luckta kemikalier tycker jag..:*S*....Hoppas ni hittar vad det är!

• listo

Hmm... ja, gammal frukt kan få väldigt skarp och konstig lukt, så mitt tips är att leta efter kvarblivna rester...

• Peos Mamma

huaa...såg just att jag stavar som en kratta!!! hahaha

• adrenalin

det konstiga är att vi inte har några frukter här, utan det är i köket, och i köket luktar det inget.. stod en burk oliv-vatten här.. ni vet vattnet oliver legat i. Kan ha varit det? Men det känns ju verkligen skumt om det vore det...

jag hoppas verkligen inte det är kemikalier, blir så orolig då. men å andra sidan har vi ju inga! inga vi kan komma på hur mkt vi tänker eller letar!

• adrenalin

ifall vi vet att vi inte har kemikalier här, och vi verkligen inte kan hitta källan ,, men lukten har skingrats nu.. då kan det väl inte va farligt för bäsen där inne?

• EvaoAdam

Det är inte så att ni bor i lägenhet och har en granne som målat om?

Svar på tråden Det luktar lacknafta här!?