• Jess83

Snart v 15 och ingen mage :-(

När ska den komma?? Förvånad
    Man ser bilder på magar i den veckan o alla har ju en kula redan nu...
    Min mage har inte växt mycket. ovanför blygbebet är det en liten "bula" som jag känner o ser tydligt när jag tittar ner, sambon ser o känner oxå, men det är ingenting om man jämför. Kan ha mina gammla byxor ännu, och ingen har en till 1% anat att jag skulle kunna vara gravid.. Så läser man i böcker o sånt om v 14 så står det "äntligen syns det att du är gravid" Neeej det gör det inte Hemlis
    Man blir ju lite orolig tyvärr..

Ni som har jätte stora magar nu, snälla skäm inte upp mig nu. Vill gärna prata med dom "små" magarna Generad

Kramar

Gravid 13+5
  • Svar på tråden Snart v 15 och ingen mage :-(
  • solstraalen

Klart det inte är normalt att de syns att man e gravid i v14 redan =)

Har en kompis som var SMAL säkert strl 34/36 oh henne tog de lååång tid innan man såg något på. Hon kunde dessutom ta på sig sin dunjacka när hon var höggravid å då såg man inte alls att hon var gravid =)

Din mage kommer =)

• Jess83

Jag hoppas det
    Grejen är ju att det inte brukar synas nu men när man ser på magebilder så syns det ju på en massa tjejer o då blir man lite *avis*

• solstraalen

Får försöka tänkapå att de bilder man ser är på dom som HAR mage, tänk på alla de som inte har mage som nte lagt ut bilder=)

Men jag förstår vad du menar, man längtar efter att magen ska få synas=) Min kommer komma under vintern, sen lagom tills i vår när kläderna åker av, ja då e jag stor =)

• n0va

BeaBea:
    Magen kommer - oroa dig inte! Vid min första graviditet kom inte den riktiga bebbemage förrän i v.25 Kändes som det gick över natten och helt plötsligt så var den bara där.

• DecemberLove

Oroa dig inte, min kom i v 26 först och då lite bara Men bebisen i var stor så vet inte hur det gick ihop!

En kompis som var jättebenig fick knappt mage alls :)

• ia81

den kommer... och du kommer att tröttna på den är det första barnet?

• sixten101

Syndes absolut ingenting på mig i vecka 15 heller...framemot vecka 20-22 kunde man se att det började på att komma en gravidmage*ler*
    tålamod tjejjen!

• Nelly05

va glad så länge du slipper. jag är i v 16 och dt syns inget heller skönt nog, sista veckorna är man ändå spyfärdig på den

• Splach

Det beror mycket på hur livmodern är plaserad om den är bakåt eller framåt lutad, och hur barnet ligger

själv är jag i vecka ca 24 och min mage syns inte om man inte rå stirrar!..

Svar på tråden Snart v 15 och ingen mage :-(