• gnorkis

iq-fiskmås kommentarer??

vilka iqbefriade saker har du hört folk säga?? pinsamma saker så du inte vet vart du ska ta vägen??

när mitt ex mamma gav oss en vanlig hederlig gammal analog personvåg sa hon att hon inte visste om det var gamla batterier i den... hm. trodde alla visste att i sånna vågar finns inga batterier...

en annan jag känner sa att det är enbart muskelbyggare på gym så han vill inte gå dit. kan tilläggas att han aldrig satt sin fot på ett gym.

• Svar på tråden iq-fiskmås kommentarer??
  • Bonanza

Min svägerska står och röker. Sedan frågar jag om hon åt smärtstillande mot foglossningen när hon var gravid, som jag gjorde. Hon svarar:

"Nej, jag tycker inte om att stoppa i främmande medel i min kropp".

Samma svägerska har gett sin son godis, McDonalds, cola osv från typ 10 månaders ålder. Men man ska inte använda microvågsugn för "Det är farligt med microvågorna"

Ridå.

• orzia1

vad är sockerbeta gjort av?

Var det en tjejkompis som frågade mig en gång Förvånad trodde det var ganska uppenbart vad en sockerbeta är för ngt...

När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer,cancer!!!
  • Geckos

Var på resa i Grekland och vi hade fått kontakt med två grekiska tjejer där och de ville lära sig några svenska lätta ord.
    Då min vän föreslår helt seriöst dessa lätta svenska ord:

# Väderkvarn

# Symaskin

# Ladugård

Inte så lätt kanskeFörvånad.

• gnorkis

vilka nyttiga ord att lära sig det först man gör.... haha

• jenny8941

Jag sa till min mamma att skaffa e-mail när hon köpte dator.
    Då tittar hon frågande på mig och säger:
    - vem kommer med den posten då????

Jag sa till min moster att bensinen har blivit så dyr nu
    då svarar hon:
    - det gör mig ingenting för jag tankar aldrig för mer än en hundring!

OJOJOJ hoppas inte generna slår igenom på mig! (nervös) :)

• Gloire de Dijon

En tjej som stod framför spegeln inne på damtoaletten på en nattklubb sa:

"Jag är så full så jag ser tredimensionellt!"

• OBIOKO

Glömmer aldrig en dam som frågade: Blinkers en åt höger är trasig. Kan jag inte svänga där åt nu då? *fniss*

Svar på tråden iq-fiskmås kommentarer??