• Anonym (ledsen)

Hur får man plattare rumpa??!

Jag är verkligen deprimerad över min bak. Kanske låter fånigt men så är det. Det är enormt stor till min kropp! Vill så gärna att den ska vara lite plattare och finare . Har ni något tips om hur man kan få plattare rumpa? Snälla hjälp mig! Är så deppig över detta .

• Svar på tråden Hur får man plattare rumpa??!
  • Anonym

Ååååååå, snacka om att ha tvärt-om problem! Jag skulle göra vad som helst, i allafall mycket, för att få en "studsigare" bak, en liten Jennifer Lopez rumpa!!!!! Fettsugning för din del, och insprutning för min del!

• Anonym (ledsen)

Haha, precis! Du borde ju inte ha några problem alls! Funderade faktiskt på fettsugning ett tag, men sen kom jag på att jag inte vågar det... Andra tips?

• Anonym

Her två väninnor som är smala på resten av kroppen FÖRUTOM baken, den är bred och säkert stor i dina ögon. Tror tyvärr inte att det är så mycket att göra åt om det är dina proportioners som är så. Vissa har ju en lite mer päronformad kropp. Jag däremot är ganska rak, inga direkta höfter eller rumpa. Inte så kul det heller, men får göra det bästa av saken. Köper endast byxor med fickor med lock bak, då ser baken LITE större ut iaf... Njut av din kropp, de flesta killar brukar väl inte bry sig eller? kram

• Mrs Moneybags

Varför vill man ha en platt rumpa? Jag tillhör de som har en JLO rumpa av naturen och har lärt mig gilla den skarpt med åren

Okej att vilja ha mindre rumpa, men PLATT? Haha! Nej, tack!

Var glad över din snygga rumpa, det är säkert massor av killar som kollar in den!

Men om du verkligen vill ha tips på hur man får en platt rumpa: gå och rör på dig så lite som möjligt, träna aldrig rumpan, sitt hela dagarna på en stol och gör ingenting
    Minsta träning bygger upp muskulaturen och ökar putet...

Det bästa är ändå att börja gilla den som den är och klä sig för att framhäva den.

• Anonym (ledsen)

Hehe tack!

Men alltså, jag menar inte egentligen att jag vill ha en platt rumpa. Det blev visst lite fel skrivet... Men alltså mindre! Men tack för tipsen.

• sugaboo

hihi det bästa är att träna.för vi kvinnor när vi samlar på oss fett så blir det oftast där bak:) det finns ju många rump övningar och promenera är ju jätte bra.

Svar på tråden Hur får man plattare rumpa??!