• IntravenösFylletös

Små einsteins som går på svt bla

är det någon som vet om det går aatt köpa DVD med Små Einstein?
    den serien som går på svt, tror den går på disney playhouse med.
    min son tokälskar dom, så det vore kul att ge han det till han i julklapp

någon som vet??

My name is flaxen...paraflaxen
  • Svar på tråden Små einsteins som går på svt bla
  • LabLover

Jag har sett dem på leksaksaffären här.

Vi har fått hela serien på engelska från farmor och farfar i USA. Nu är dottern 17 månader och går själv och hämtar en film och sätter in i DVD-spelaren Behöver jag säga att hon gillar dem?

• Sille

Åh, min dotter älskar också små Einsteins! Särskilt när de applåderar Första hela TV-programmet hon tittat på, vet inte om det är bra gjort eller dåligt vid ett års ålder...

• IntravenösFylletös

va till bergviks köpcentra i karlstad och frågade på BR och sen vidare till andra leksaksaffäerer... Toys ´r us bla..
    och dom hade aldrig hört talas om dessa små figurer

• Hortensia

Klapp, klapp, klapp ,klapp...
    - AVFÄRD!
    Så låter det från vagnen.

• Jollsan

Hittar ni den så vill jag absolut veta vart!!!
    Har en här hemma som oxå klappar febrilt o skriker AVFÄRD!!!!

Vill man så kan man!
  • IntravenösFylletös

måste bara visar er denna sköna bild

• tjenixen

klappa på knäna, klappa fortare, stäck upp armarna och säg APVÄRD så säger min dotter:) Gissa om hon läste lusen av mig när jag skulle försiktigt påpeka att de nog sa AVFÄRD och inte APVÄRD:)

• tjenixen

de går ju även på playhouse disney och där kikar både 2- och 4-åringen med stora ögon när det är små einsteins, higglystans hjältar eller musses klubbhus etc. Måste säga att det är flera väldigt bra och pedagogiska program som går där, anpassade för de yngre barnen.

• VeraCB

HAHA! Min son skriker också "APVÄRD", och nu har han börjat sträcka händerna så högt upp han kan,
    förut satte han dem bakom öronen, små einsteins har ju korta armar, så när de sträcker upp händerna hamnar de vid öronen...

I've got a 24-lane highway going straight thru my head
  • IntravenösFylletös
    tjenixen skrev 2007-01-02 22:34:21 följande:
    de går ju även på playhouse disney och där kikar både 2- och 4-åringen med stora ögon när det är små einsteins, higglystans hjältar eller musses klubbhus etc. Måste säga att det är flera väldigt bra och pedagogiska program som går där, anpassade för de yngre barnen.
    jupp.. tyvärr har vi inte playhouse får flytta hem till min pappa eller nåt.. hehe.. han har..

va runt till olika leksaksaffärer nu innan jul, en de hade aldrig hört talas om vad små einsteins va för nåt... inte little einsteins heller för den delen...

gössen är iaf överlycklig över sin pyjamas
  • Viktoria74

Var kommer pyjamasen ifrån? Helt underbar!

• IntravenösFylletös

viktoria: ett fynd från tradera faktiskt...
    finns flera ute nu har jag sett...

• Viktoria74

Jag kollade där, ska nog försöka slå till, mina barn älskar Einsteins!

• Gris

Ska till New York nu i Januari, hoppas det finns Einsteinprylar att köpa där.... Den där pyjamasen är ju helt underbar! Vilka skratt jag fick mig av denna tråd. Dom är ju helt underbara dom små

• IntravenösFylletös

ja det går ju att beställa via nätet med...
    finns dvd å sånt.. men då blir det ju på engelska...

Svar på tråden Små einsteins som går på svt bla