vad för skor till shorts eller korta byxor
Jag är inne på att köpa ett par shorts eller ett par byxor som går strax nedanför knäna. Men vad ska man ha för skor till? Tänkte köpa ett par vita "mönsterstickade" strumpbyxor till.
Jag är inne på att köpa ett par shorts eller ett par byxor som går strax nedanför knäna. Men vad ska man ha för skor till? Tänkte köpa ett par vita "mönsterstickade" strumpbyxor till.
sandaletter (vilket inte går att ha nu), eller låga boots, absolut inte stövlar eller höga boots. Om det är s.k piratbyxa som du menar? Dom hette så förr, men heter annat nu...knickers? Näää, så kanske dom inte heter heller.
inte piratbyxa eller det kanske bli pirat.. svår fråga! Jag tänkte i alla fall köpa grå lite gubbiga med en uppvikt kant. Fiskbensmönstrade, heter det så?
Jag har ett par stövletter som kanske skulle passa till, eller ska man ha något lite grövre kängaktigt?
Stövletter verkar vara det som går hem i höst både till klänning och byxor.
Jo, det heter nog så. Ngt kängaktigt tror jag nog inte skulle passa, men kängaktigt för dig kanske inte är kängaktigt för mig (ser militärkängor framför mig ) Men dom låga bootsen på denna länk är snygga (tycker jag) men det finns ju klart snyggare modeller!
www.dinsko.se/o.o.i.s/&var1=902&var2=901&var3=909
Konstigt, du får markera och klistra in i ett nytt fönster....
converse! funkar till allt och alltid!
Mosterfialotta, jo det är ju alltid snyggt med converse men jag har för stora fötter! Jag tycker att mina fossingar ser ut som utbåtar i allt som är aningen för platt! Men jag är så avundsjuk på alla som kan ha dem.
MiReDe
Jag har kollat på de med nedvikt kant och de är ju så snygga så man får ont i magen. Annars har jag ett par Doc. Marten hemma i garderoben, jag snör väl på mej dem!
Stövletter eller pumps!
Själv skulle jag i af aldrig ta på mig ett par Converse eller Doc. till shorts