• Groda78

Gravid trots trinovum 28?

Hej!

Jag äter trinovum 28 och brukar alltid ha ett par dagars blödning när jag äter de gröna tabletterna (sockerpillren). Men denna månad fick jag inte minsta tillstymmelse till blödning. Har någon annan varit med om något liknande utan att ha varit gravid? Jag hoppas verkligen att jag inte är gravid, men är orolig eftersom jag tyckte mig märka vissa tecken på ägglossning under förra eller förr förra veckan.

Någon med liknande erfarenhet och i så fall var ni gravida?

• Svar på tråden Gravid trots trinovum 28?
  • Lillgangstern

Jag blev gravid när jag knapra trinovum 28 en kompis me!

Mamma till världens bästa Lucas!
  • samaway

Jag blev också gravid med trionovum 28.

• Shannara

ja med

To the world you may be one person, but to one person you may be the world.
  • Groda78

Oj, oj Hade ni mens som vanligt när ni var gravida eller upphörde den? Hur märkte ni att ni var gravida och hur tidigt testade ni positivt?

• samaway

Jag hade ingen mens. Gick runt i två veckor och hade "mensvärk" och bara väntade på att den skulle komma. Sen så hamnade jag på sjukhus av en annan anledning, där dom gjorde ett gravtest på mig som visade positivt.
    7 månader senare var jag tillbaka på samma sjukhus och pluppade ut min dotter .

• Groda78

Tack för alla svar!

samaway: Hade du mens innan du blev gravid eller inte alls medans du åt trinovum?

• samaway

Jag hade mens med mellanblödningar ibland. Mensen kunde komma mitt i kartan och den kom jämt när jag åt sockerpillrena.
    Har du gjort något grav test?

• Groda78

Ja, jag gjorde ett i går på eftermiddagen och det var negativt. Men jag är orolig att jag testade för tidigt. Jag borde fått mens i tisdags men tror att jag kanske hade ägglossning så sent som förra veckan. Har alltid haft mens med trinovum och har ätit dem i många år, med uppehåll för när jag blev/var gravid och ammade. Började med dem igen i somras och har haft mens varje gång jag ätit sockerpiller.

Funderar på att testa igen på måndag morgon....

Svar på tråden Gravid trots trinovum 28?