• Jickan

1:a gången

Bara en liten fundering, finns det någon här som lyckats bli gravid vid första IVF försöket? Kan inte ni i så fall berätta det för mig så att jag kan hoppas lite :). Är själv i karusellen och håller på att spraya ska börja med spprutorna på onsdag.

Kram kram

• Svar på tråden 1:a gången
  • Vilgotha

Det finns en hel dröse som blivit gravida på 1:a ivf
    Men det är inte säkert de är i detta forumet längre utan i gravid-forumet.

• Vilgotha

Glömde..Ett stort lycka till!!!

• Enbär

Jag blev gravid på mitt första IVF! Efter att ha försökt att bli gravid i flera år så hade jag inte så stora förhoppningar om att det skulle lyckas redan på första försöket men det fungerade tydligen. Trots att jag var skeptisk till att det skulle lyckas så intalade jag mig ändå att det skulle gå bra. Det kan säkert inte påverka men jag tror ändå det är bra att tro att det ska gå vägen. Behåll hoppet och lycka till!

• Baby J

Hej!
    Gör oss så gick det på första försöket, ska ha nu i januari
    Känner två till som också lyckats på första!
    Lycka till!!!!

• Billan n

Hej TS....

ska oxå börja med mina sprutor på onsdag.....

• Ängel 72

Hej! Håller tummarna för er,jag lyckades på 1:a försöket,är nu i v.12+5,lycka till!!!!

• lola76

Hejsan.Jag och min man lyckades på vårt första ivf-försök.En kompis till mig gjorde också det,så visst finns det hopp.
    Lycka till!

• Millan1978

Jag testade plus idag, och det är mitt första IVF försök...man tror knappt att det är sant!!!

Ingenting är omöjligt!
    Lycka till.

Kram Millan1978

• Jickan

Grattis Grattis grattis Millan78

Hoppas det funkar för mig med :) Håll alla tummar.

Kram

• Millan1978

Jickan:
    Jag gjrde också IVF på Carlanderska...dom e superhärliga.
    Lycka till.
    Kram Millan1978

• MallaMojs

Jagblev gravid på mitt första ruvarförsök... Har gjort ett innan, men fick då inget embryo att ruva på - så typ första gången Lycka till!

• Jickan

Tackar för alla era svar och önskar er fortsatt lycka :)

Finns det fler?

.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Ruvardag 6.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Gerbia

Tänk vad jag önskar att även jag skulle lyckats på Min första Ivf som jag nyligen har börjat med. Jag lyckades bli gravid i Maj - 06 med Pergotime men fick ett tidigt missfall.
    Barnmorska på fertilitetsenheten sa att det är mycket lovade att jag åtminstone kan bli gravid. G............

• Flindran

Testade positivt i lördags efter mitt första IVF.

• sabina Denaj

våga tro på dig själv. Jag blev gravid på mitt första IVF! Efter att ha försökt att bli gravid i flera år så hade jag inte så stora förhoppningar om att det skulle lyckas redan på första försöket men det fungerade tydligen

• Jickan

Tack Sabina Denaj,
    Jag försöker tro men är så rädd för att bli besviken

Kram

.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Ruvardag 8.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • LillaNilla

Det funkade på första försöket för mig med. Såg att du också var på Carlanderska, tycker att de är så superduktiga där.
    Men nu kan du inte ha särskilt många dagar kvar till testdatum? Även om de sista dagarna verkligen kryper fram. Men jag håller tummarna för att det ska gå bra.

Svar på tråden 1:a gången