• delifi2

stearin på fönstret, HELP!!

har fått stearin på mina fönster, om man försöker skrapa bort d så blir d ju bara ännu värre, hur ska ja få bort d?

• Svar på tråden stearin på fönstret, HELP!!
  • MayaPiraya

Skrapa med en degskrapa eller en "spisskrapa" (förutsätter att du har en keramikhäll på spisen för att ha en hemma). Då får du iaf bort det värsta.

• Jemais

Jag har ett glasbord... brukar skrapa bort så mycket som möjligt och tar sen en svamp med diskmedel på och gnider bort fettet som är kvar. Funkar för mig.

• extremlängtan

jag brukar använda mig av kokhett vatten, testa att ha en skål med varmt vatten och sen en disktrasa eller svamp och torka bort

• Lindisen1

*Skrattar* Men Delfi - hade du inte stearin i håret häromdagen? Vad gööör du vännen? *Tihi*

• delifi2

jo ja fick stearin i håret oxå, som ja dessutom inte fått bort, å in i duschen e bara att glömma. kommer se ut som en som inte har duschat på hur länge som helst när ja kommer in på förlossningen, men vi ska åka till min svåger i helgen å då ska ja få låna deras dusch, dom har duschkabin

d va faktiskt min svågers fel, han stötte huvud i ljuskronan vi har på balkongen

Svar på tråden stearin på fönstret, HELP!!