stearin på fönstret, HELP!!
har fått stearin på mina fönster, om man försöker skrapa bort d så blir d ju bara ännu värre, hur ska ja få bort d?
har fått stearin på mina fönster, om man försöker skrapa bort d så blir d ju bara ännu värre, hur ska ja få bort d?
Skrapa med en degskrapa eller en "spisskrapa" (förutsätter att du har en keramikhäll på spisen för att ha en hemma). Då får du iaf bort det värsta.
Jag har ett glasbord... brukar skrapa bort så mycket som möjligt och tar sen en svamp med diskmedel på och gnider bort fettet som är kvar. Funkar för mig.
jag brukar använda mig av kokhett vatten, testa att ha en skål med varmt vatten och sen en disktrasa eller svamp och torka bort
*Skrattar* Men Delfi - hade du inte stearin i håret häromdagen? Vad gööör du vännen? *Tihi*
jo ja fick stearin i håret oxå, som ja dessutom inte fått bort, å in i duschen e bara att glömma. kommer se ut som en som inte har duschat på hur länge som helst när ja kommer in på förlossningen, men vi ska åka till min svåger i helgen å då ska ja få låna deras dusch, dom har duschkabin
d va faktiskt min svågers fel, han stötte huvud i ljuskronan vi har på balkongen