• Clanica

Present till 3-årig pojke?

Vad har ni för tips till mig som ska köpa en present till en 3-årig liten pojke??

• Svar på tråden Present till 3-årig pojke?
  • Lyxmorsan

Duplo, bilar, böcker, rit/målarmaterial, djur (sådana stora i plast), dockservis, doktorväska,
    Ja, det är så det jag kan komma på, låtsaslekar är ju rätt poppis i alla fall hos min treåring

//mammisBJ *m döttrarna 03+06 och ängeln 93 *nysvensk västkustbo*
  • Bamsesaga

Beror på vad han är intresserad av, min 3-åring bygger mkt pussel och lego, och tycker om att rita och måla i målarbok.

Annars bilar, lastbilar, brio tåg, traktorer brukar alltid gå hem hos pojkar.

• PandaMamma

Vår 3½ åring är galen i sina djur (plast), Fem Myror är Fler än Fyra elefanter-spelen (läs och räkna spel), pussel i alla dess former, duplo, Flexitack bilbanan, böcker. Bilar och bollar är kul, lera är jättekul, ritböcker...ja, helt enkelt det mesta egentligen...

Det finns ganska billiga små radiostyrda bilar för runt en 100kr beroende på vad du tänkt handla för. Kanske något som har lite jultema eftersom vi närmar oss, en pyntad liten lysande gran från Rusta eller en dansande och sjungande tyggran - den har roat båda våra bar i över två år nu och äldsta är 3½

Vattenfärger och penslar är oxå jättekul

Gå in på BR, bestämd dig för vad du vill handla för och frossa i inspiration

Svar på tråden Present till 3-årig pojke?