• mian75

Åsikter om RuffKnuff barnstol?

Tänkte skaffa en ny barnstol till sonen modell "Tripp-Trapp". Har kollat runt en del och funderar lite på stolen RuffKnuff.

Finns det någon som har en RuffKnuff och vad tycker ni om den? Åsikter mottages tacksamt .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-18 20:48:07:
    Vilka syftningsfel man kan lyckas med . Givetvis är det stolen som ska vara modell RuffKnuff även om man ibland kan tycka att sonen beter sig som en .

• Svar på tråden Åsikter om RuffKnuff barnstol?
  • IntravenösFylletös

sonen har en sån... jättebra tycker jag!
    är man bara noga med att torka av allt klet med en gång så...annars är de rotborste som gäller

har just tatt bort bygeln, sonen är 20 mån

My name is flaxen...paraflaxen
  • jezz1978

Vi har oxå en sån och är jättenöjda med den, stadig och bra stol.

• Realtiina

Vi har också en ruffknuff stol till vår dotter Ella. Den har hon haft i drygt 1½ år nu och är kanon bra! Det är väl samma stol som tripp trapp stolen, men med annorlunda "design" bara. Kanon bra stol som jag varmt kan rekomendera. 

• eviskurren

Vi gillar också Ruffknuffen, stabil och bra. Men säger som paraflaxdrinken: torka av på en gång!

• agent007

Jättebra stol! Enda negativa jag kan komma på är att det gör jäkligt ont att slå i tårna i benen..

• Dalkullan

Vi fick en Ruff Knuff i doppresent och vi är supernöjda. Stolen känns stabil grabben sitter perfekt i den!

Svar på tråden Åsikter om RuffKnuff barnstol?