• Anonym (nyfiken)

bästa dildon? buttpluggs?

Jag undrar vilken ni tycker är den BÄSTA dildon/vibratorn? jag vill endast ha svar från folk som haft erfarenhet av dem... kostnad och så bryr jag mig inte om :) vill bara veta vilken som är bäst ;)

sen är jag lite nyfiken på buttpluggs, skulle vilja testa en på min kille, är det någon som har erfarenhet av buttpluggs? vad gillar/föredrar killar när det gäller sådant?dildo/finger/buttplugg? (min kille är med på det såklart) ;)

• Svar på tråden bästa dildon? buttpluggs?
  • Anonym (batterier)

Jag tycker dom vibratorerna är bäst som har "stora" batterier eftersom de som har mindra tar slut så fort... kan tyvärr inte säga något märke...

• getingmidja

Rabbit & pearls, utan tvekan!
    Buttplugs kan också vara trevliga, men min karl är inget för sånt...*S* (Inte på sig själv iaf.)

• estelle80

Är jag onormal? jag tycker inte att själva penetrationen är grejen, den enda delean av penetrationen jag känner är den yttre delen, att sticka in en jättestor dildo görmer ont än skönt.

Jag tycker bästa sexleksaken är ett ägg med varierbar hastighet. Det ska vara ordentliga vibrationer...

• Anonym

Rabbit & pearls.

börja inte med en för stor buttplug, de små är bäst tycker iaf jag...

• Anonym (samma)
    estelle80 skrev 2006-11-18 23:23:54 följande:
    Är jag onormal? jag tycker inte att själva penetrationen är grejen, den enda delean av penetrationen jag känner är den yttre delen, att sticka in en jättestor dildo görmer ont än skönt.Jag tycker bästa sexleksaken är ett ägg med varierbar hastighet. Det ska vara ordentliga vibrationer...
    Har du hög hastighet på ditt ägg?
    Länge sen mitt var framme men ja har för mej att det inte kändes?
  • Anonym (nyfiken)

Hur fungerar ett ägg?

jag håller med om det du skrev estelle... grejen är den att jag har svårt att bli blöt trots timslånga förspel, så egentligen vill vi bara hitta en liten dildo eller nått annat hjälpmedel som man kan använda innan MR BADONKA DONK gör entré om du förstår... *skratt*

• estelle80

Anonym (samma): Jag har sju olika lägen på mitt, jag brukar köra medelhastighet ungefär. Det gäller att ta ett med ganska kraftiga vibrationer, men som ändå går att reglera, det starkase läget är enbart obehagligt.

Anonym (nydfiken): Här är ett exempel på ett ägg:
    www.dildo.se/products.asp&prod_id=548&headcat_id=
    Man kan använda det där man vill, mot klitoris mm.

Tips på skön liten dildo:
    www.dildo.se/products.asp&prod_id=800&headcat_id=

• Anonym (nyfiken)

hur använder man ägget? stoppar man upp den i tjottahejti och sen sätter på den eller?

• estelle80

Anonym (nyfiken): Användningsområdet kan nog variera, jag trycker det mot klitoris.

• Anonym (batterier)

mr badonka donk, ha ha ha!

• Anonym (nyfiken)

åh! tack för länkarna!

vad använder du mest, corsar eller ägget?
    är corsar en g-punksstav?

• estelle80

Anonym (nyfiken): Ägget, penetration ger mig inte så mycket om jag inte ärväldigt upphetsad.

Svar på tråden bästa dildon? buttpluggs?