De ville inte kolla mina levervärden, eftersom de var helt säkra på att det inte var graviditetsklåda (för det ser inte ut så som det gjorde på mig), så får väl lita på dem då.
Jag har två katter och en hund. Ja, jag läste också om det, att loppor kan ge precis de symtomen, små kliande myggbett.
Ja, vi ska tvätta en del saker här.
Men det blir svårt att tvätta katterna med ohyreschampo, katter tycker inte precis om vatten, men får väl försöka på något sätt. Kan tvätta hunden också.
Jag ska nog inte själv tvätta dem, tänkte på om det är något giftigt medel i schampot nu när jag är gravid, så det får väl min sambo göra.
Vet inte om jag vågar andvända sprayer, och frontline, tänk om jag klappar djuren och så får jag medlet på mig också, kanske inte så bra när jag är gravid. Så tvätt med schampo kanske är bästa alternativet.
Jag tänkte om det kan vara vårt tvättmedel jag är allergisk mot, för vi har bytt till ett annat tvättmedel som heter Nopa, kanske kan det vara det jag är allergisk mot. Kan man få röda kliande märken av allergi mot tvättmedel?
Ska prova att byta tvättmedel.
Tänkte om det kunde vara något i kläderna, jag vet ett par byxor jag hade på mig, som gjorde att det kliade på benen. Men så tvättade jag byxorna, och tänkte nu ska det väl inte klia, och det gjorde det inte heller, men natten efter jag haft byxorna på mig så började det komma små röda märken som kliade.