• Anonym

Gravid= Sexlust jämt??

Är det någon mer än jag som har fått en enormt stor aptit på sex när man blivit gravid? Första 13 veckorna fanns inte ens tanken på sex.. Men sen..... Jag har bara läst om par som fått sämre sexliv men graviditeten.. Tänkte bara att det kunde vara roligt att veta:)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-19 16:49:34:
    Haha, hur jag det sluta för mej då? Jag är bara i v 21 än´:) Men min pojkvän klagar inte!!Hihi

• Svar på tråden Gravid= Sexlust jämt??
  • Lady Gaga

O ja, här är en till. Det är nästan olidligt ibland

~Dai suki da yo~
  • Anonym

Vill ha sex jämt.mer nu än innan faktiskt. Det är nästan lite jobbigt, hahaha

är i v 30 nu...

• gumman1

Har oxå mer sexlust eller vad man skall säga..
    jag ser nog till att få det mer nu än innan bara, älskar att känna hans närhet...

• Anonym

Vet inte om jag har mer lust, men är mer lättstimulerad och kommer snabbare nu

• Anonym (porrig)

Jag har en enorm lust på sex, hela tiden!! Är i v.24 nu och har haft det sen jag blev gravid!! Går och sneglar på min man hela tiden Ibland på kvällarna om han lägger sig tidigare så sitter jag och onanerar framför datorn eller teven till små filmsnuttar där man ser folk ha sex...

• MarcusEmelinJosefinesMamma

Heehe .. .När ja väntade nummer 1 så var ja nästan nymfoman *s*
    Var alltid sugen va ja än gjorde.
    Stackars karl!

• Anonym

samma här, iaf efter att illamåendet gick över ;)

• Anonym (..)

Är i vecka 36 nu, och nån gång borde väl sexlusten ge med sig tycker jag. Börjar bli jobbigt då sambon inte vill lika ofta som mig längre..

• elin 83

Jag är likadan, jag tänker jätte ofta på sex och vill ha sex jämnt;)
    Jag drömmer mycket mer om sex också..

• Tös

Tror det är vanligare än man tror. Det är bara det att folk inte säger så mkt om det.

Problemet brukar vara att killen inte vågar ha sex...rädd för o skada.

• Anonym (jag me!)

Jag har väldigt stor sexlust nu! Gravid i v 39.
    Sambon däremot är rädd att skada barnet eller att jag ska börja blöda lr nåt
    Förra veckan började jag blöda efter sex (inte alls ofta vi har samlag nu... ) och nu stenvägrar sambon ha sex innan bebin kommit

• Anonym (Sexoholic)

Samma här! Otroligt sexbegär. Min man undrar vad som hänt. Men tycker samtidigt det är trevligt : )

• 1malle

Samma här, vad maken tycker om det kan ju diskuteras....
    Fick en son i februari o är gravid nu igen.... med bf i maj-07
    Och med super lust.... dessvärre går den lusten inte så bra ihop med en 9 månaders baby, eller inte med tonåringen hemma heller för den delan..
    Så maken är nog bara lite tacksam över att jag då o då kommer med en liten....
    " jag e trött så i kväll räcker det om vi håller om varann"

Ola är en liten prins, han är det finaste som finns
  • Anonym (mer sex...)

Jag vill gärna ha mera sex än min sambo. Jag är i vecka 11 och han är fortfarande rädd att skada barnet även om bm sa att det inte var någon fara. Det är väl lite så också att vi har försökt så länge att nu måste vi inte ha sex på samma vilkor och nu blir det mera sällan. Jag hoppas han vill mera när jag har gått in i vecka 12. jag skojade och sa att jag får väl köpa en ny leksak istället så nu får jag se om det fungerade och han vill mera

• kattsan

I början av graviditeten tappade jag sexlusten helt sen blev jag som som tokig i det(men gubben klagade inte..hihi) men de sista veckorna har jag helt tappat det igen. Är nu i v 31.

• Anonym

Jag är oxå mer kåt än vanligt, vill även ha lite hårdare penetrering än i vanliga fall, och orgasmerna är helt otroliga! Ska slita av honom kläderna när han kommer hem, när han nu kommer från den himla affären nån gång!

Svar på tråden Gravid= Sexlust jämt??