• Vicka81

Babyskydd med eller utan basenhet?

Vad är bäst? Och varför tycker du det?

• Svar på tråden Babyskydd med eller utan basenhet?
  • mitthjärta

Med hade vi.
    Jättesmidigt att ha barnet i stolen om barnet sover lr om man ska in i affären etc.
    När barnet blir tungt är d inte lika kul Skrattande

Adrian - Älskade barn!
  • Carro1978

Jag tyckte med basenhet. Man slapp hålla på med bältet hela tiden, bara att knicksa fast

Mamma till Rasmus 4,5 månad & ängeln Gabriel som blev 3½ år! www.nogg.se/rasmus
  • Kålrot

Vi har med bas, det är oerhört smidigt. Förra veckan lånade vi en annan bil då vår var på verkstaden, och fick lov att spänna fast stolen med bältet. Vi hade många ärenden att göra, så det blev många i och ur med stolen. Då saknade jag verkligen basen och tackade gudarna att vi har en så vi slipper hålla på så jämt.

• Mollie

Kan man ha bas i alla bilar? Är det det här Isofix man bara kna ha i vissa nya bilar?

• Kålrot

Vi har acta graco med bas, och den går att ha i alla bilar. Sitter fast med säkerhetsbältet.

• Vilmas Mamma

Med bas!!, så skönt att slippa strula med bältet

• Vicka81

Ok, jag är övertygad Hittade ett nästan nytt Acta Graco på blocket för 800:- men var inte säker på om basenhet var det smidigaste men nu inser jag att det är det ju. Tack för råden! Nu är det köpt!

• Mollie

Vad kostar en ny med bas? Antar de är lite dyrare än utan... men hur mycket?

• Plibo

Vi betalade 1200:- för våran nya akta graco II med bas. Fungerar hu rbra som helst, förstår inte varför man ens funderar på den andra. Skönt att bara klicka fast än att stå med bälte tex i ösregn.....

• lillvilda

vi köpte en akta graco med bas å den verkar jätte smidig. bebien är ju på bakning än så vi har ju inte provat än men det är skönt tror jag att slippa greja med bältet när man är stressa. Nu vet man ju att det sitter rätt å stadigt om man satt det så en gång å kan bara klicka i och ur stolen.

* i väntans tider* v 20
  • carola1977

ordinarie pris för akta graco med bas (som vi rekommenderar) är om jag inte minns fel 1495:-, vi köpte på rea för 1195:-. de stora kedjorna rear alltid ut babyskydd med jämna mellanrum så håll ögonen öppna.

• Mollie

Barnens Hus hade nu annons på strax under 1000-lappen på ett babyskydd med bas... Ska kolla upp det..

• Bodi

Jag rek. med bas, uscha vi har haft utan och nu börjar det bli träligt att hålla på med bätet varje gång stolen ska ut och in ur bilen.

Vad vore jag om inte Stella fanns.
Svar på tråden Babyskydd med eller utan basenhet?