• lollofliz

vad ser man i v 6+6??

Jag har fått en tid för VUL, den 23e och då är jag i v 6+6, vad kan man se på VUL då? tror ni man kan se hjärtat?kan man se om allt är OK?
    Läkaren sa att ser vi inget så får du komma tillbaka igen..

• Svar på tråden vad ser man i v 6+6??
  • solstraalen

Hoppas man ser något. Själv är ja orolig att de ej ska synas något på mitt VUL på torsda.. Fast ja e i 8+0 så de _bborde_ ju synas något..tycker iaf jag..

• C r e d o

Man brukar kunna se nåt då, jag har varit på så tidigt vul en gång. Men ibland blir ju bf framflyttat och då kan det vara att man inte ser hjärtat. Så det beror på. Lycka till!

• jejan

Hej. Man ska kunna se nånting i vecka sex, i alla fall en "uppklarning" som de säger. Jag gjorde vul i vecka sex nu senast och då kunde man tillockmed se hjärtat. Mitt knyte var endast sex millimeter då...
    Håller tummarna! Kram och lycka till! // Jennie

• lollofliz

ok jag hade fått en tid i v 7+3 innan denna som jag bytte eftersom jag ska jobba helgen, måste säga de till dom jag jobbar med eftersom man bara e två på helgen och det är ett tungt arbete..

Hoppas dom kan se om allt är OKEJ iaf, det är ju de jag vill veta..

• maja under eken

Grattis o lycka till!

Du/ni kommer säkert se en fostersäck o ett litet foster, men bli inte rädd om ni inte ser ett litet hjärta som pickar, d KAN va f tidigt. Jag håller en tumme!

7+0 såg vi ett 1 cm långt foster o ett litet pickande hjärta!

lycka till som sagt!

D handlar om NÄR vi blir gravida, inte OM!! Och för mig e NÄR HÄR!!!
  • Kängu

Hej!
    7+0 såg man ett 1.1mm foster med pickande hjärta, men om uL-maskinen är gammal eller svårt att se, så kanske man ser mindre. Man ska nog inte vara orolig om man inte ser allt man hoppades på.

• emran

jag har jorde igår VUL och jag är vekan 6+5 bebiser är 5,68mm och hjärta som pickar gratis

• lollofliz

hej mitt Vul gick inget vidare.. Ja är i v 5+3 så läkaren kunde inte se så mycket,såg fostersäcken med ett foster som en prick i..

han sa att det var Ok för den veckan och att de såg bra ut. Men ja undrar, någon mer som varit med om detta och sett hjärtat efteråt??

ska dit om 10 dagar igen...e så himla orolig..

• maja under eken

D var lite tidigt bara! Jag e övertygad om att du ser ett hjärta om 10 dar!! Då e du nästan lika långt gången som jag var o du kommer se ett ca 1 cm stort foster + ett pyttehjärta som pickar!

håll ut o andas djupt, d ordnar sig!

lycka till!!

• lollofliz

Jag hoppas du har rätt.. längtar nu till den 4e.. tack för svaret..

• maja under eken

Du skrev förut att du skulle va 6+6, men var 5+3 idag. Blev du tillbakaflyttad idag lr har du räknat fel tidigare o flyttat tillbaka då?

• lollofliz

jag hade räknat fel själv. NU när jag räknade på det så va de rätt med läkarens räkning.
    Jag hade ju ÄL senare än vad man ska. SÅ få gå efter hans uträkning. Men tro de är kört för ja ha sökt info på nätet å bilder å sådant hur de är i v 5 och ja ha inget av de som står. Tro på ett missfall till..

• chess

Jag skall på VUL den 8/1 men tyvärr kan min man inte följa med,någon som vet om man kan få med sig en liten bild?

• stin a

Chess ...jag är nästan säker på att du kan be om en bild..speciellt om din man inte kan följa med så förstår dom alldelens säkert..konstigt vore det annars...

• chess

stin a,

Jag hoppas verkligen det,skulle vara så roligt att få visa för honom oxå,synd att Dr Misgena har stängt på fredagar,det är enda dagen för min man att följa med eftersom han jobbar i Norge.

Hur går det för er?

• stin a

Förstår Chess..det är samma här min man är oxå bara ledig Fredagar...men har en sån underbar chef som är så förstående så han har fått ledigt med full betalning under hela proceduren IVF.....
    Jag ruvar nu och har testdag den 24/12 och om det visar sig vara (hoppas så innerligt) ett + så ska jag försöka styra in VUL till en Fredag om det visar sig att det går bra för läkaren...

Det är ganska så långt till Norge...Det är ju ingen sträcka man väljer att åka fram och till baka över dagen...
    Hoppas det går bra för er...Kram!

Svar på tråden vad ser man i v 6+6??