Vad ge mormor och morfar i julklapp??
Ja vad ska man ge till mormor och morfar i julklapp?? Funderar på att göra en kalender med bilder på min dotter, de fick en förra året och blev jätte glada....
vad ska ni ge??
Ja vad ska man ge till mormor och morfar i julklapp?? Funderar på att göra en kalender med bilder på min dotter, de fick en förra året och blev jätte glada....
vad ska ni ge??
jag tycker man ska spendera pengarna på barnen inte vuxna.tycker julklappar är till för barn.men om det måste köpas så köp lotter,,,blir det vinst så kanske du får en del av kakan...
Ett inramat foto på familjen eller den lilla eller ett fotokollage kanske?
ab28: Nu ville ju TS köpa något...
En bok? Blandade hudvårdprodukter? Eller ett fint schampo? Jag brukarge dem en liten påse med blandat julgodis jag gjort själv. Eller hemgjord marmelad el. liknande.
Vi kommer att ge dem varsitt porträttfoto av sonen. Mormor och morfar får en kalender också. De skulle farmor och farfar också fått om inte svägerskan gjort det utan att fråga oss, hade tänkt att vi kunde göra en gemensam på alla barnen, så det får bli något annat till dem. Sambon är inne på roliga t-shirtar med sonen på. Yes, i år är det han som gäller för hela slanten ;)
Ett inramat fot- och handavtryck på lillan. "Presentkort" på en middag på restaurang tillsammans med er.
Tryckte upp en bild på Jenni där hon sover + texten "sov gott" under på örngott ett år. Blev väldigt uppskattat
ab28: det är en självklarhet för oss att ge mormor och morfar nåt i julklapp också...
tack för alla idéer...
det finns myckt fina saker att trycka på tex,tröjor,örngott,mm.
smycken med graverade namn på alla barnbarn.
Magdalena 80: Hur gjorde du för att trycka? Lämnade du in dom någonstans?
Vi ska ge en inramad förstoring på tösen till både far- och morföräldrar. Sen får farmor en kalender med bara henne och mormor och morfar får en blandad kalender med både vår tös och hennes kusin.