golv fr RUSTA? bra eller dåligt?
någon som har kanske?
någon som har kanske?
Är det laminatgolv du menar?
Jag har lagt in ett av deras billiga laminatgolv. Inte sämre eller bättre än någon annan tillverkares.
Man kan naturligtvis ställa högre krav på ett golv för 199 kr per m2 än ett för 39 kr per m2.
ok, ja det är laminatgolv. tack
puff
Min pappa är snickare och han har köpt och lagt in Rustas golv i sitt hus, så jag antar att det inte kan vara helt värdelöst. Men jag VET inte.
i rum med mindre slitage som t ex sovrum skulle jag kunna tänka mig att lägga rustas golv, de lämnar iallafall 10 års garanti...
ja jag ska ju säga rusta.... nä nä aldrig.... vem vet om dom har detta kvar senare. Bättre köpa från byggvaruhus eller byggmarknader.
Dom har ett golv för 79:- kvm och det har varit kanon här hemma. La in i kök, matrum och hall förra året och det ser nytt ut än, inga märken i det överhuvudtaget och då har vi ändå djur hemma och folk tar inte alltid av sig skorna när dom går in.
Vi har Rustas laminat-golv för 39:-/kvm i hallen och det är JÄTTEBRA!!! Har legat ett år än så länge och fast vi har spillt vatten, klampat ut och in med massor av snö på skorna som sen smält samt har en 45 kilos Rottweiler som bor i hallen och springer mellan rummen så är det inte en repa på det!!!! Jättenöjd!!!