Gymnastik, dans eller dylikt för 2 åring?
Hej!
Vill så gärna göra något med min dotter. Finns det nån typ gymnastik eller dans som hon skulle kunna börja med tror ni? Tänkte bara kolla läget.
Hej!
Vill så gärna göra något med min dotter. Finns det nån typ gymnastik eller dans som hon skulle kunna börja med tror ni? Tänkte bara kolla läget.
Jag går på något som heter rytmix på en dansstudio med min 2,5 åring. Min son älskar det. Kanske finns något liknande där du bor.
Det beror var du bor men kolla upp minigymnasterna
www.thelittlegym-eu.com/se/c03.cfm
kolla in denna länken dessa finns på ett par ställe runt om och är jätte kul för barn från 4 månader upp till 12 år...
littlegym kostade 1200 ominte mer..per termin.
friskis o svettis har för 250kr / termin.
Vi går på småbarnsrytmik sedan snart ett år tillbaka (Pluttan fyllar 3 i mars). Det har varit otroligt kul, både för mamma och Pluttan. Vi sjunger sånger och gör rörelser från rytmiken i princip ett par gånger per dag...
Min son går på Familjelek, det är för 1-2 åringar (jag är ledare). Men det är en lokal förening i Gbg-området. Den kostar 80 kr/termin (14 ggr).
Vi sjunger, springer, gör redskapsbanor, leker lekar mm mm mm.
The Little Gym är kanonbra, max 10 barn i varje klass, många olika åldersgrupper för att barnen skall kunna erbjudas "rätt" träning.Upp till 3 år är man med som förälder på gympan, går 1 g/vecka kostnad 2650/termin.