• Tonlan
    Äldre 21 Nov 10:47
    1726 visningar
    6 svar
    6
    1726

    Nyblivna pappor i Täby/Täby Kyrkby??

    Hej!

    Tänkte höra om det finns några nyblivna pappor i Täby alt Täby Kyrkby som ev har börjat ta ut en del av sin pappaledighet som sitter hemma och har tråkigt?

    Varför inte träffas och promenera och kanske utbyta lite erfarenheter om att ha blivit pappa nyligen.

    Visst inga problem med att promenera med mammor men kanske roligare att träffa pappor som har sin syn på vissa bitar i det nya livet mm! Så tveka inte för inte kan man väl sitta hemma och dega!

  • Svar på tråden Nyblivna pappor i Täby/Täby Kyrkby??
  • Tvilli­ngfars­a
    Äldre 21 Nov 12:27
    #1

    Jag är iof inte pappaledig just nu och jag bor inte i Täby, däremot så finns jag i Åkersberga.


    -V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Tonlan
    Äldre 21 Nov 13:01
    #2

    Tvillingfarsan: När ska du börja pappaledigheten då?

  • Tvilli­ngfars­a
    Äldre 21 Nov 13:50
    #3

    Vet inte riktigt, det är lite svårt efetrsom jag är den som jobbar heltid och tjejen har inget heltidsjobb att falla tillbaka på. Jag skulle vilja vara hemma typ nu men kan inte av ekonomiska skäl.


    -V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Tonlan
    Äldre 21 Nov 14:06
    #4

    Nä det är sant, en barndomsvän och fru fick sitt 1:a barn 2 v före oss men han ska ta sin ledighet nästa år men vi har inte råd så det får bli så här eftersom båda kör heltid.

  • skorpi­onen7
    Äldre 24 Nov 14:53
    #5

    Jag har en son på 6 månader just nu är mamma hemma med honom men jag hoppas kunna vara ledig lite grann i vår. Bor i Skarpäng i Täby

  • Tonlan
    Äldre 24 Nov 21:58
    #6

    Aha, jag är bara pappaledig fram till mitten av april sen är det slut. Vi brukar ibland köpa pizza borta vid skarpäng, de kör bla glutenfria pizzor vilket är bra!

Svar på tråden Nyblivna pappor i Täby/Täby Kyrkby??