• luddigamaskrosen

Fyllig julgran?

Vart finns såna där julgranar som man ser på tv. Som är täta och fylliga. Svenska granar är lite klena och o-juliga för min smak. Nån som vet?

• Svar på tråden Fyllig julgran?
  • Fille Fjonkan

Åhléns

/ Fille med Kisen, 3½ år, Tösen, 1½ år och Pysen i magen, v 31
  • Uddo

Vi köpte värsta granen förra året. En kungsgran,jätte fin & tät! 400 kostade den, vi va såå malliga över våran gran.

• Ms Trooper

Va ute  god tid...jag brukar köpa min ca en vecka innan julafton o det e väldigt viktigt att hitta disney granen för mig...leta o leta tills mn hittar den. Förra året blev det utanför ICA maxi i haninge i sthlm...ibland har man tur! =)

• luddigamaskrosen

Okey..ska leta i tid. Kungsgran, bara namnet är ju malligt!

• luddigamaskrosen

Tack AnnaK...wow va fina!

• Muuulin

Du kan säkert kolla på nån blomaffär om dom har ! Jag praktiserade på en blomaffär en gång, och där hade dom plastgranar uppe på lagret, o jag blev tokförälskad i en där, så ja fick den som tack för allt jag gjort där ! 2500 skulle den ha kostat ! tät o fin, men dyr ! Har bild på den i mitt fotoalbum, men den ser inte så jättetät ut då tycker jag men man får ju vika ut grenarna noga så blir det en KalleAnka-gran !

• luddigamaskrosen

Wow muuulin vilken gran! En riktig drömgran. Vilken affär va det?

• Muuulin

luddigamaskrosen: Det är en affär här i sundsvall som heter "blomsterforum" . Men man kan säkert gå in på nån blomaffär, och höra om dom kan beställa hem en gran åt dig, om dom inte har nån inne redan !

• Snowgirl

Vi lyckas alltiod få tag på sådanna där "Piff och Puff"-granar, som jag kallar det, ni vet programmet på julafton med Piff och Puff. Ädelgran eller Kungsgran brukar det bli, de är superfina.

• paddan83

kungsgran... de hade jättefina sånna bulliga granar förra året...
    Jag vill också ha sån bullig disneygran

♥ Att bli gravid med 2:an är svårare än med 1:an ♥ ♣ Hoppas akupunkturen hjälper ♣
Svar på tråden Fyllig julgran?