Fyllig julgran?
Vart finns såna där julgranar som man ser på tv. Som är täta och fylliga. Svenska granar är lite klena och o-juliga för min smak. Nån som vet?
Vart finns såna där julgranar som man ser på tv. Som är täta och fylliga. Svenska granar är lite klena och o-juliga för min smak. Nån som vet?
Åhléns ![]()
Vi köpte värsta granen förra året. En kungsgran,jätte fin & tät! 400 kostade den, vi va såå malliga över våran gran.
Va ute god tid...jag brukar köpa min ca en vecka innan julafton o det e väldigt viktigt att hitta disney granen för mig...leta o leta tills mn hittar den. Förra året blev det utanför ICA maxi i haninge i sthlm...ibland har man tur! =)
Okey..ska leta i tid. Kungsgran, bara namnet är ju malligt!
Tack AnnaK...wow va fina!
Du kan säkert kolla på nån blomaffär om dom har ! Jag praktiserade på en blomaffär en gång, och där hade dom plastgranar uppe på lagret, o jag blev tokförälskad i en där, så ja fick den som tack för allt jag gjort där ! 2500 skulle den ha kostat ! tät o fin, men dyr ! Har bild på den i mitt fotoalbum, men den ser inte så jättetät ut då tycker jag
men man får ju vika ut grenarna noga så blir det en KalleAnka-gran !
Fin gran Muuulin!!!!
Wow muuulin vilken gran! En riktig drömgran. Vilken affär va det?
luddigamaskrosen: Det är en affär här i sundsvall som heter "blomsterforum" . Men man kan säkert gå in på nån blomaffär, och höra om dom kan beställa hem en gran åt dig, om dom inte har nån inne redan !
Vi lyckas alltiod få tag på sådanna där "Piff och Puff"-granar, som jag kallar det, ni vet programmet på julafton med Piff och Puff. Ädelgran eller Kungsgran brukar det bli, de är superfina.
kungsgran... de hade jättefina sånna bulliga granar förra året...
Jag vill också ha sån bullig disneygran ![]()