• Dino78

Hjälp!! Mobilkunniga se hit! (Comviq)

Har precis köpt en ny telefon och gått från kontantkort till abonnemang hos Comviq (knockout).
    Jag får ringa för 69:- i månaden HUR vet jag hur myucekt jag ringt för? Kan ju vara bra att ha lite koll så man slipper enorma räkningar, det har jagi nte råd med.

Hur vet jag om jag har realtones? Jag har mp3-spelare på den och vill ladda hem en ringsiglan men då måste telefonen stödja realtones, gör den det? (Nokia5300 har jag)

DIF i själ och hjärta
  • Svar på tråden Hjälp!! Mobilkunniga se hit! (Comviq)
  • Den där Linn

Har man kontantkortet trycker man iaf *111# för att kolla saldot, kanske är samma?

Med mp3 så har man realtones, svårt att lyssna på musiken annars kanske

• Dino78

koden för saldo är bara för kontantkort, men jag lyckades få fram numret till saldotjänst till slut. Ny telefon och jag är helt nollställd

Antog att man hade realtones då men jag vet inte vad det är, finns ju tusen olika grejer liksom

men då skyller jag på dig om inte min fina ringsignal fungerar

DIF i själ och hjärta
  • Den där Linn

Ja, det tycker jag.

Uppdatera om den funkade

• Den där Linn

Men du...tänk på att har du mp3 så kan du ju föra över vilka låtar du vill till telefonen så kan du välja en ringsignal av dom också. Så slipper du betala för dom...

• Azzurro

233 tror jag det är man kan ringa i comviq för att höra ens saldo

När jag vet det jag undrar - Då får hela världen veta..
  • Dino78

Jodå, den fungerade. Ja, jag vet att man kan ta mp3 men med denna dator så kan jag inte lägga ut låtarna som mp3-filer. och sen sponsrar jag Djurgården genom att ta denna ringsignal - och då görd et ju inget
    Men jag ska fylla den med vanliga låtar så snart vi får vår nya dator...som vi beställde idag!
    Tack för hjälpen!

DIF i själ och hjärta
  • nyponsoppa

vill bara kommentera "knock out", du får ringa för hur mycket du vill men Comviq fakturerar dig minst 69 kr även om du ringt för mindre.

♥Stolt mamma till Alicia♥
  • Dino78
    nyponsoppa skrev 2006-11-22 00:03:57 följande:
    vill bara kommentera "knock out", du får ringa för hur mycket du vill men Comviq fakturerar dig minst 69 kr även om du ringt för mindre. ♥Stolt mamma till Alicia♥
    Ja, dom sa det när jag tecknade. Men det är ju inte så mycket ochd et ringer/wappar/sms:ar jag för. Hoppas jag iaf Annars får jag väl köpa nåt spel om jag har pengar kvar
    DIF i själ och hjärta
  • nyponsoppa

På de flesta mobilerna kan man ju lägga in vilken samtalstaxa man har o då kan man ju kolla lätt hur mycket man har ringt för. Tror den funktionen brukar ligga under inställningar.

♥Stolt mamma till Alicia♥
Svar på tråden Hjälp!! Mobilkunniga se hit! (Comviq)