var är bäst att växla till euro???
Ni som är mer beresta än jag! har ni koll på var som är bäst att växla, på de vanliga bankerna eller på forex. Spelar det någon roll? Har de olika kostnader för växling? Skriv vad ni vet!!!
Ni som är mer beresta än jag! har ni koll på var som är bäst att växla, på de vanliga bankerna eller på forex. Spelar det någon roll? Har de olika kostnader för växling? Skriv vad ni vet!!!
skulle tippa på forex el x-change, kolla deras hemsidor så får du aktuell kurs o ev avgiftuppgifter!!!!
Trevlig resa!!!
På flygplatserna brukar man kunna välja att ta ut pengar direkt ur bankomaten i euro, så brukar jag göra. När man väl är utomlands kan man ju alltid ta ut mer pengar där också.
Forex brukar jag använda mig av. Snabbt, smidigt och bra kurs.
Ta ut på bankomat i landet du åker till. Billigast. Minimalt med pengar på väg ner. I så fall Forex. Sparar du kvittot behöver du inte betala avgift när du växlar tillbaka.
Var och hörde på Forex igår och de sa att de har bättre växlingskurs än om man tar ut på plats.
Vi är kunder i Swedbank och de tar ingen avgift när man tar ut euro i annat land.
Men hur det är jämfört med Forex och bank, det vet jag inte.