Är du tondöv?
Ett test för att se om man är tondöv, tar en lite stund att göra, men det var kul!
jakemandell.com/tonedeaf/
Jag scorade 88,9% med pladdrande jobbarkompisar och en surrande skrivare
Ett test för att se om man är tondöv, tar en lite stund att göra, men det var kul!
jakemandell.com/tonedeaf/
Jag scorade 88,9% med pladdrande jobbarkompisar och en surrande skrivare
75.5%
Fick mer än jag trodde 63,9 trodde faktiskt jag var helt tondöv men tydligen inte!
det var faktiskt rätt svårt, men det skulle vara kul att veta hur mycket de där duktiga musikerna får.. De glassar nog in på 100% utan ansträngning
88,9 hade jag.. kul test!
Isac04: Lika som jag då!
nyssel: jepp, trodde jag skulle få mer för är det nåt jag kan så är det musik:)
Isac04: Men du är ju nästan på 90%, så det är väl dagsformen som drog ner omdömet
nyssel: haha, ja det måste va det..
92,2%, woho!
Wow Dredde, vilket resultat!!! Bravo!
nyssel >> Tackar.
Hmmm, visserligen är jag halvdöv, men 52,8 var för kasst... Men å andra sidan fick jag bekräftat vad jag redan visste. JA, jag är tondöv!
Minerva: Äh, det var ju svårt att höra, och det blir ju inte enklare om man har försämrad hörsel..
83,3% *andas ut* slipper sluta i kören uppenbart... Tur det eftersom vi övar ikväll!
*Saknar att sjunga i kör* Det var goda tider det!
nyssel - jag är en riktig körräv... *räknar körer* Från mellanstadiets kör och tills idag har jag avverkat... 7 körer tror jag det blir! Fast roligast var nog ändå studentkören med sina läger, spex, fester och annat bus!
Nu är det snart dags för årets roligaste sångtajm enligt mig; lucia! Det blir jag nog aldrig för gammal för!
...lite OT, men kan inte låta bli...
80,2 %
trodde jag skulle å bättre. men men.
har sjungit i kör i många år och spelat piano i 9 år.
47.2% *skrattar* tyckte allt lät lika... ;) men jag visste ju sen innan att jag e tondöv...
Javalady: Minns den lucia då jag dagen innan luciakonserten fick halsfluss..
Jag blir fortfarande arg när jag tänker på det - tretton år senare