• naala

Änglamark??

Vad tycker ni om änglamarks blöjor??
    Dom är ju billiga och bra för naturen men är dom bra för barnet??
    Har alltid använt libero men tänkte prova änglamarks.
    Åsikter???

• Svar på tråden Änglamark??
  • Audrey

Jag har provat ett paket och de var helt okej förutom att de var lite stora runt benen för min bebis med följden att de läkte ibland. Men jag har tänkt att testa igen nu när han har blivit lite mulligare. Måste säga att de luktade godare än Pampers och Libero.

• Elut

Jag har också testat Änglamark och de var helt okej, normalt använder vi Libero. Passformen är lite sämre än Liberos men annars tyckte jag att blöjan var bra.

• Miinimamma

Har Libero vanligt vis (eller pampers).. var ute och tittade i affären om det fanns något annat märke som såg passande ut. Provade änglamarks.. som var okej.. så det lönar sig att prova.. det är oftast olika från bebis till bebis.. men prova, ett tips!

• niiina

Änglamark är de sämsta blöjorna jag provat. Jga köote ett paket då Johannes var ca 4-5mån och VERENDA blöja kissades igenom! Detta händer aldrig med andra blöjor. Fast om de håller tätt för era barn så e de väl bara att köra.

• Pokemon

Jag köpte dem för första gången i förrgår eftersom de inte hade Libero discovery. Igår köpte jag Pampers... de är i allafall bekväma.

Du kan ju själv dra slutsatsen men de suger!
    Altså de är dåliga och läcker. De suger inte menar jag ju...

• fuzzyangel

Jag tyckte oxå Änglamarks blöjor va det sämsta jag köpt, det gick ju igenom på ett "pink"

Svar på tråden Änglamark??