Nån som vatt på gekås ullared samma dag lönen kommer?
ska nämligen dit nu på fredag o shoppa som en galning!
hur mycket folk e de precis när lönen kommer? har ju hört skräckscenarier...
ska nämligen dit nu på fredag o shoppa som en galning!
hur mycket folk e de precis när lönen kommer? har ju hört skräckscenarier...
Eftersom att det är en löneFREDAG så kan man nog anta att det lär bli rätt så fullpackat.
tips från någon med erfarenhet:
åk alldrig till ullared mellan september och december! om det inte är en osntag-förmidag mitt i månaden....
*s* nää ja vet.. jaja ska ska iaf ta tjuren vid hornen..
Jag skulle tippa på att det är mycket folk där! Men man vet aldrig säkert... för ett par, tre år sedan var jag där den 27/11 och då var det jättelugnt där inne, iallafall fram till lunch.
Jag funderar på att ta en tur dit nästa onsdag.
Jag var där förra löningen. En och en halv timmes kö in och ca två timmar i kassan ut. Ta med något och äta för man hinner inte ut och äta och sedan in igen. Det var ganska kaotiskt. Men vi hittade jätte mycket.
Trinda: vilken tid var ni där ungefär?
Ska oxå dit på fredag! Man får helt enkelt hoppas på det bästa. Tror egentligen inte det spelar någon roll vilken tid man åker just nu, lika illa ändå.
Känner en som jobbar där och dom har haft kaos nu den senaste tiden. Dom som jobbar där har knappt kunnat vara ute i butiken på grund av att det är så mycket kunder.
Hon säger att man ska åka dit mitt i månaden och mitt i veckan.Antingen precis när dom öppnar eller mot stängningsdax.