• förstföderskan

Nån som vatt på gekås ullared samma dag lönen kommer?

ska nämligen dit nu på fredag o shoppa som en galning!
    hur mycket folk e de precis när lönen kommer? har ju hört skräckscenarier...

• Svar på tråden Nån som vatt på gekås ullared samma dag lönen kommer?
  • piixelslyna

Eftersom att det är en löneFREDAG så kan man nog anta att det lär bli rätt så fullpackat.

Rätta mig grammatiskt om du vill - jag vill utvecklas!
  • Plava

tips från någon med erfarenhet:
    åk alldrig till ullared mellan september och december! om det inte är en osntag-förmidag mitt i månaden....

• förstföderskan

*s* nää ja vet.. jaja ska ska iaf ta tjuren vid hornen..

• lindac77

Jag skulle tippa på att det är mycket folk där! Men man vet aldrig säkert... för ett par, tre år sedan var jag där den 27/11 och då var det jättelugnt där inne, iallafall fram till lunch.

Jag funderar på att ta en tur dit nästa onsdag.

• Trinda

Jag var där förra löningen. En och en halv timmes kö in och ca två timmar i kassan ut. Ta med något och äta för man hinner inte ut och äta och sedan in igen. Det var ganska kaotiskt. Men vi hittade jätte mycket.

• förstföderskan

Trinda: vilken tid var ni där ungefär?

• IngGa

Ska oxå dit på fredag! Man får helt enkelt hoppas på det bästa. Tror egentligen inte det spelar någon roll vilken tid man åker just nu, lika illa ändå.

• fitforfight

Känner en som jobbar där och dom har haft kaos nu den senaste tiden. Dom som jobbar där har knappt kunnat vara ute i butiken på grund av att det är så mycket kunder.

Hon säger att man ska åka dit mitt i månaden och mitt i veckan.Antingen precis när dom öppnar eller mot stängningsdax.

Svar på tråden Nån som vatt på gekås ullared samma dag lönen kommer?