• BeccaGrodan

    någon med tips på extrajobb hemmifrån...

    Tjo!

    Tänkte höra här om någon kanske har nått bra tips..

    ska ha barn den 29 december och kommer då självklart gå ner en hel del i inkomst, vill kunna vara hemma så länge som möjligt med den lill så ska försöka snåla på dagarna så gott det går... mannen min pluggar och jobbar lite extra för att det ska gå runt men jag skulle gärna jobba hemmifrån med något för att dryga ut föräldrapenningen..

    någon som vet något jobb man kan sköta hemmifrån o som är lite flexibelt så man kan göra det när det passar in i vardagen?

    inte försäljningsjobb dock för jag klarar verkligen inte sånt.. har försökt mig på att sälja ljus för partylite men inte min grej...

    någon som vet nått?


    Jippie Yeay, 23/4 fick vi plus ;)
  • Svar på tråden någon med tips på extrajobb hemmifrån...
  • BeccaGrodan

    hehe :)

    vore lixom perfekt att ha nått som man kan sköta när det passar på vardagar för att kunna fylla ut lite..


    Jippie Yeay, 23/4 fick vi plus ;)
  • carina p

    Jag har tidigare jobbat hemifrån åt Momenta. Arbetet går ut på att ringa hemifrån till företag runt om i Sverige och be dem att sponsra förskolor  och skolor i deras kommun. Företagen bidrar med en summa pengar och för de pengarna delar sedan Momenta ut reflex-västar, cykelhjälmar och reflexer åt barnen på förskolor och skolor.

    Du ringer alltså hemifrån, men Momenta kopplar upp ditt hemnummer till ett prefix, så räkningen för alla samtal går direkt till Momenta. Man kan gå in på deras hemsida och få mer information, samt anmäla sitt intresse. De tar in folk hela tiden. Anmäler du ditt intresse så kommer du att få prova på jobbet och se om det är något för dig.

    Adressen till deras hemsida är: www.momenta.se

    Det är både ett roligt och enkelt jobb. Du bestämmer själv hur många timmar du vill arbeta. Värt ett försök, eller hur?

    Kram från

    Carina Persson i Kristianstad


    mamma till tre underbara barn och en liten ängel
  • kärleksbarn 05

    de är väl mest försäljningsjobb som finns att söka hemifrån va ja vet.

    ja ska börja som försäkringsombud åt if hemifrån.

  • carina p

    Gör det. De söker folk nu. Du kan anmäla ditt intresse nu. De kommer att kontakta dig ganska snart. Sen är det ju inte alla som kan tänka sig att sitta i telefon och prata med främmande människor. Det passar ju inte alla. Men de flesta är väldigt trevliga, och Momenta är ett seriöst företag som funnits länge och som hjälper många dagisbarn och skolbarn. Om du har sett barn med gula reflexvästar som har en figur på magen och där det står Flexbert, då är det från Momenta.

    Lycka till! Hoppas att du provar på det och att du trivs. Perfekt jobb när man vill arbeta hemifrån. Jag jobbade 4 timmar om dagen. Klockan 8-12.

    Kram från

    Carina P


    mamma till tre underbara barn och en liten ängel
Svar på tråden någon med tips på extrajobb hemmifrån...