• andypandy

möbler från jysk ?

har ni möbler från jysk ? jag funderar på att köpa ett vitrinskåp (teresa) en skänk (mads eller mats tror jag den heter ) och ett dataskåp ! vet ni om kvaliten e okej ? det e ju rätt bra pris på deras grejer så man blir ju lite misstänksam ! men annars har dem ju jättefina saker ! e lite trött på ikea !

• Svar på tråden möbler från jysk ?
  • Sassafrass

Det är ett tag sen jag handlade där, men då upplevde jag att de möbler som man satte ihop hemma hade lägre kvalite än Ikea. Hade bland annat en byrå där lådorna hela tiden höll på att ramla isär.

• Piffi

Jag vet inget om kvalitén, men däremot vet jag att de kan hålla låga priser genom att skövla regnskog. Inget att skryta med direkt.

• andypandy

usch nu e man ju inte lika sugen på jysk längre ! men ikea har inte den typ av möbler jag vill ha. jag vill ha ni vet furu , trä vitrinskåp, skänk !! jag tycker det e så fint !

• My 2

den typen av möbler säljs det en hel del av på blocket.. många har tröttnat på sina furumöbler så där kan du säkert fynda bra kvalitet till låga priser

/my

• Cathrine84

Håller med sassafrass, ingen vidare kvalitet på grejerna...men det jag ahr haft problem med är att det varit fel på grejerna innan, så man fått byta ut en del grejer. Sen har det hållt någorlunda bra...
    Det är en chansning, med det är ju allt annat också, om det inte håller måttet kan man ju alltid gå tillbaka med det!

• MalinI

Köpte en garderob för ett tag sen... 1,5 år sen kanske... Den åker snart ut. Ska bara försöka tömma den nånstans... Det är det svåra

• Dinkanesh

Köpte en säng på jysk för ett år sedan, i veckan rasade mittpinnen. Så nu sover vi på golvet...lagom roligt.

• norgesessan

är datorskåpet julia eller nåt sånt? vi är nöjd med det, men på dörren har ett kvisthål fallit ut under produktionen, så har dom sprutat in plastmassa i hålet...den var jättejobbig att montera...vi har en bokhylla som kunde mördat min son(hyllarna kollapsade, några var for korta) han var inte där just då..fick inte pengarna tilbax, for vi hadde inte kvitto..köpte möbelvinklar for 80 kr. och skruvade fast hyllorna....jag skal aldrig handla möbler där igen....men datorskåpet är fint....en sak till vi köpte et bord som bara vinglar, och stolarna är jag inte nöjd med....faller ihop dom oxo...

• Nyfiken gul

möblerat typ hela huset med Jysk o vissa möbler har flera år på nacken o vi är superdupernöjda!!

Köpte ett fint Rottingmöblemang för ca 7 år sedan o det håller än!

• turia

skövlar jysk regnskog?, det var ju inte bra om det nu stämmer. Var kan man få reda på det??

Svar på tråden möbler från jysk ?