• wakkie

kan värkar kännas mest i ryggen i början av förlossningen???

nu är det säkert bar förvärkar men men måste iaf slänga ut en fråga såhär på kvällskvisten=) haft konstant mensvärk o lätta sd sen i går, är i dagpå BF+8 Nu kl 6 ikväll så tar sd i så förbannt o det känns bokstavligen som man ska gå av mitt itu, det spänner över hela magen som om den ska spricka o mest känns det bak i ryggen/svanken. ett enormt tryck bak alltså.. ngn om haft så i början av förlossninen?????????????

• Svar på tråden kan värkar kännas mest i ryggen i början av förlossningen???
  • Merry E

Jag hade inte så, men har läst att många tycker att värkar känns mer i ryggen än i magen. Det kan säkert vara på G. Lycka till.

• Annika hjärtar Kim

hej när jag skulle föda sam så alla mina värkar kändes bara i ryggen därför trodde inte jag det var något men det var början till förlossningen...kändes som jag höll på att få akut ryggskot gjorde jätteont i ryggen...därför blev jag jätte chokad eftersom jag hört att det skulle kännas i magen men allt mitt kändes i ryggen...så det kan nog vara på g nu...lycka till

• siamesen

sa hade jag

lycka till!!!

• Lilla Ludde

jag hade också ont i ryggen.
    Lycka till, håller tummarna.

• linedja

Jag hade det inte, då mina värkar kändes bara i magen. Som stark mensvärk. Men vad jag vet, så kan värkar kännas på massa olika sätt. Du har ju haft förvärkar, så du vet ju hur det känns... När det händer "något nytt" så är det väl mest troligt att det är något på G?

Lycka till!

Mamma till världens bästa Vilme 051121
  • pillefinkan

Hej, jag kände bara min värkar i ryggen. Hade bara fått information om hur det skulle kännas i magen men allt satt i ryggen, tog lite tid för mig att fatta att det faktiskt körde igång. Lycka till Gud vad spännande.

Amor Vincit Omnia
  • Saltlakrits

Under min 1:a och min 3dje förlossning så satt värkarna i ryggen (under hela förlossningen)
    (andra gången satt de i magen)

Lycka till Det låter ju som att det är något på G

Mamma till tre underbara barn!
  • wakkie

ja det känns som om magen ska spricka ty o ryggen gå av mitt itu, o så molande mensvärk i bakgrunden, blir alldels svettig

Svar på tråden kan värkar kännas mest i ryggen i början av förlossningen???