• mamyleine

Värsta barnleksaken ni köpt/fått!

Vårat är ett amazing piano som han fick av mormor & morfar förra julen. JAG hatar det där förbaskade pianot. Han spelar de så musikaliskt så men när en kvackande groda gått på repit i 2 min vill man helst ta en hammare och slänga ut skiten.
    Helst ska den stås på också.

Men jag har inte hjärta att slänga den. Han har ju fått den. MEN usch jag verkligen får gåshud varje gång det där Amazing piano sätts igång.

Jag gillar inte instrument och hoppas att min son väljer kör framför att spela instrument i framtiden. Huga

Eran tur.

~ Det är alltid värst för dom som tittar ~
  • Svar på tråden Värsta barnleksaken ni köpt/fått!
  • mamyleine
    Norpan81 skrev 2006-11-22 21:57:57 följande:
    Batterierna brukar "ta slut" hemma hos oss.... I leksaker som låter.
    Tyvärr verkar jag inte ha sån tur . Jag bara väntar på de än och de har gott ett år. Kan det vara duracell kanske?
    ~ Det är alltid värst för dom som tittar ~
  • Maggis Nervis

Adele fick med en sån förra julen Jag förtår precis vad du menar!!!

Vi har helt enkelt infört restrektioner på denna djävulsapparat hon får bara spela på rummet med dörren stängd och vi tar bara fram den till henne ibland.. Då blir den dessutom roligare

Är barnet äldre så säg att batterina är slut och dom kan man bara tyvärr köpa i kina över disk

• Obsessed Feelings

En nalle som sjunger och spelar, OCH PRATAR! Jag blir helt tokig på den i bland när den ligger på golvet och ingen ens vidrör den, så börjar den prata:

"Jag ÄLSKAR dig!", "SÅÅ STOR!", "JA!! (och en massa applåder efter)".

ÅH! Jag har sån lust att slänga ut den från balkongen i bland. Men då brukar jag sansa mig och tänka, det finns ju faktiskt en knapp där man kan stänga av den...

• Nifelheim

De brukar kunna ta slut med lite hjälp om det är alltför störande ljud *tipsa*

• muulin

min käre bror köpte en lastbil, när man trycker ner föraren så låter den och kör i väg...

Men jag måste nog vara dummast, för jag köpte ett lok till honom, och den låter ännu högre!! när den tutar å har sig... fy!

han har också en sån där telefon som vibrerar och ringer HÖGT när man trycker på rätt knapp

• 4blevde

Min son fick ett trumset i 2 års present eller om det var 3 års present, minns inte riktigt! Det åkte (alltså trumsettet) till pappa illa kvickt!!!!!! Höll på att bli gaalen där hemma

Stefan, Oliver och Felix i mitt hjärta!
  • Ciccin3

Jag har inga egna barn, men talar som personal på ett dagis där vi har leksaksdagar. Då alla barn får ta med sig en leksak i var.

Brandbilar och robotar.... HATA!!

• lillakatten

mina pojkar fick en traktor i ettårspresent, som brummar,skramlar,tutar,galer som en tupp och kör iväg.. *hu*
    tur att dom är så små att man kan gömma den och få dom o tänka på nåt annat när man tröttnar på oljudet..

• Glorya

Min son fick precis de pianot förra julen oxå, och jag håller med de kan gå en på nerverna. :)

• Strawberry

hihi....det där Amazing Piano som en del här pratar om tycker jag är jätteskojsigt...*hihi* Vill att min son skall få ett sånt i julklapp eller att vi själv köper en sån när han fyller år....

• Terre79

Alla leksaker med ljud åker ner i ungarnas lekrum, där får de leka och låta hur mycket de vill. Därför har jag inte ont utav dem. Eftersom vi bor i ett sutteränghus och lekrummet är på källarplan. Där har dom bl.a ett amazing piano.

• LillaÄrtan
    Vi har köpt en fisher price-leksak åt vår dotter för en månad sedan.
    En stor "boll" med ögon, näsa, mun och armar o ben som också så bollar som sitter fast på "kroppen".
    Jag lyckas 1000000 ggr varje dag, kväll, natt sparka till den på golvet, då börjar den splea, rulla runt & leva om.

HATAR DEN
    ~ Mamma till Världens finaste Julie 051215~
Svar på tråden Värsta barnleksaken ni köpt/fått!