• Anonym (just me)

Världens tråkigaste pojkvän!

Jag behöver skriva av mig lite, jag har nog nämligen världens tråkigaste pojkvän..
    Vi väntar just nu ett barn tillsammans, jag har ett sedan tidigare.
    Han vill aldrig göra något ihop, såsom gå ut och käka mat eller gå på bio eller liknande.
    Vill aldrig att vi umgås med hans familj eller släkt,
    vill aldrig umgås med min familj eller släkt för den delen heller.
    Vill aldrig hitta på saker med mig och mitt barn, såsom gå på skansen, göra utflykter, åka på semester, gå till parken, ja vad som helst.
    Vill alltid sitta hemma efter jobbet och glo på tv, kan aldrig leka, på helgerna är det likadant.
    Han äter inte med oss utan lagar sin egen mat och äter vid typ 9-10 på kvällen när han tittat klart på tv och gjort sitt.
    Vi har ett varsit boende och har planerat sedan en lång tid tillbaka att flytta ihop, men det blir aldrig av pga honom, nu när vi ska ha barn ihop kan det ju vara läge att verkligen lägga manken till och hitta ett gemensamt boende, men han orkar inte eller är inte ett dugg intresserad.
    Han har bestämt sig för att vi inte kan köpa något utan bara hyra, och gör vi det så ska det vara i hans hem kommun och absolut inte i min, vilket vore bättre eftersom min dotter går på dagis här och jag jobbar här och jag har ingen bil , han har däremot bil och kan ta sej till sitt jobb lätt ifrån mej på ca 10 min. hemifrån honom tar det typ 45 min till hans jobb och ca 1tim o 45min för mig till mitt jobb.
    Han vägrar berätta för sin omgivning, vänner familj o släkt att han ska bli pappa.
    Jag får aldrig följa me han till sina vänner och han umgås jämt me andra och skiter i mej och min dotter och vårt kommande barn. Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Världens tråkigaste pojkvän!
  • biomedbonus

näfyfan DU SKA VÄL INTE FLYTTA TILL HONOM PÅ RIKTIGT!!!!????

Snälla göt inte det han är inte värd det, du ska inte ge upp hela ditt och din dotters trygga vardag med vänner , dagis och jobb i närheten för ett ego.

• susannn

håller med ovanstående..

• LilJ

han måste vara riktigt deprimerad! pratar ni ens med varandra om dagarna? ne en smäll på käften skulle han ha *ironi*

• Lola Jämtland

Märkligt förhållande enligt min mening....

Vill du ha det så där resten av dtt liv?

//Ät gul snö! Det kan vara öl.
  • lokacitron

Spola honom på en gång för det låter som om han skäms över dig.

• fiffiluran

hej, vad jobbigt du har det! får jag fråga vad det är som du älskar hos honom och får dig att vilja ha honom som far till dina barn?

• Anonym (just me)

jovisst kan jag dumpa honom, det har jag tänkt på länge.. han utlovar ständigt förbättring men det sker aldrig.
    men då står jag där ensam med ytterligare ett barn.
    Men det ska väl gå, jag klarar det, det vet jag. men allt känns så trist å tråkig, vara ensam om en graviditet, igen.

• Anonym (C)

Det låter absolut inte som ett sunt förhållande,,, jag skulle nog börja tänka över mina alternativ.
    Även om ni väntar barn ihop, men om han inte kan berätta för familj och vänner att han ska bli pappa så har han förmodligen inte tänkt bli det heller... om du förstår vad jag menar

• fiffiluran

men försök hitta tillbaka till då ni var kära och lyckliga, vad föll ni för hos varandra? vad var det som fick er att vilja skaffa barn? börja prata och tänk på sånt. i annat fall kan ni ju gå på rådgivning, kan vara hur bra som helst!

• Anonym (just me)

ja det vore faktiskt riktigt bra, tack för tipset

Svar på tråden Världens tråkigaste pojkvän!