Världens tråkigaste pojkvän!
Jag behöver skriva av mig lite, jag har nog nämligen världens tråkigaste pojkvän..
Vi väntar just nu ett barn tillsammans, jag har ett sedan tidigare.
Han vill aldrig göra något ihop, såsom gå ut och käka mat eller gå på bio eller liknande.
Vill aldrig att vi umgås med hans familj eller släkt,
vill aldrig umgås med min familj eller släkt för den delen heller.
Vill aldrig hitta på saker med mig och mitt barn, såsom gå på skansen, göra utflykter, åka på semester, gå till parken, ja vad som helst.
Vill alltid sitta hemma efter jobbet och glo på tv, kan aldrig leka, på helgerna är det likadant.
Han äter inte med oss utan lagar sin egen mat och äter vid typ 9-10 på kvällen när han tittat klart på tv och gjort sitt.
Vi har ett varsit boende och har planerat sedan en lång tid tillbaka att flytta ihop, men det blir aldrig av pga honom, nu när vi ska ha barn ihop kan det ju vara läge att verkligen lägga manken till och hitta ett gemensamt boende, men han orkar inte eller är inte ett dugg intresserad.
Han har bestämt sig för att vi inte kan köpa något utan bara hyra, och gör vi det så ska det vara i hans hem kommun och absolut inte i min, vilket vore bättre eftersom min dotter går på dagis här och jag jobbar här och jag har ingen bil , han har däremot bil och kan ta sej till sitt jobb lätt ifrån mej på ca 10 min. hemifrån honom tar det typ 45 min till hans jobb och ca 1tim o 45min för mig till mitt jobb.
Han vägrar berätta för sin omgivning, vänner familj o släkt att han ska bli pappa.
Jag får aldrig följa me han till sina vänner och han umgås jämt me andra och skiter i mej och min dotter och vårt kommande barn. Vad ska jag göra?