Vanlig mor och dotter-relation?!
Vad tycker ni?! Min plastsyrra och hennes mamma dom umgås precis varenda dag, när x jobbar så är hennes mamma alltid barnvakt åt dotterns barn. Istället för att sätta barnet på dagis får h*n vara hos sin mormor jämt, visst inget fel i det.
När dom inte träffas så pratar dom jämt i telefonen. Min plastsyrra och hennes sambo har endast 1 dag i veckan ihop att umgås helt själva, men då väljer hon hellre att vara med sin mamma. Vet att han tycker det är fruktansvärt jobbigt att svärmor är där jämt och ständigt.
Saken är den att min plastsyrra har inga kompisar så därför umgås hon nog med mamma jämt eller så vill hon helt enkelt bara det, dom kanske har med en syster relation. Hon tycker det är fjolligt att gå på öppna förskolan och pinsamt att leka med sitt barn i sandlådan. Min plastsyrra kan vara jättetrevlig ibland, men alltid när hon är med sin mamma blir hon så KAXIG och försöker trycka ner mej.
Är det vanligt med en så nära mor och dotter-relation. I mina ögon är det ganska konstigt. Men det är ju jag det.