• emmies

Här möts vi som ska göra eller har gjort någon plastik/skönhetsoperation!

Hej på er!

jag har flitigt besökt en annan tråd här på familjeliv www.familjeliv.se/Forum-4-46/m12792787.html

Nu tänkte jag att jag startar upp en tråd för oss som skall göra eller har gjort någon form av plastik/ skönhetsoperation..
    För min egen del så skall jag göra en bröstförstoring den 4 dec hos Clas Lossing på Carlanderska i Göteborg!

Så välkommen in ni som vill förminska, lyfta samt förstora brösten, för er som funderar på bukplastik, förfina näsan.. YOU NAME IT
    Här kan vi prata av oss om nervositet, tankar och funderingar kring en operation, om hur man kan gå till väga med ev lån osv osv..

en bra länk är www.qvinna.info där finns det stor info om det mesta.
    // emmie

jag är uppväxt med ett gäng dårar.. o för att passa in vill jag bo i dårarnas paradis.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-24 10:47:34:
    jag kanske missat att säga att här är alla välkomna in för att ventilera av sig oavsett om är op eller skall op.. och om man går i tankar kring en skönhetsoperation

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-01 09:06:09:
    Vill göra en uppdatering och säga att jag tycker det är roligt att så många kikat in på denna tråden! det är skönt att bli stöttad och att prata med andra med likadana beslut och funderingar!
    Tack tjejer! // emmie
  • Svar på tråden Här möts vi som ska göra eller har gjort någon plastik/skönhetsoperation!
  • susannn

sak førstora brøsten i januari

• Snäckan6

Har gjort en bröstförstoring för 2 år sedan.

• emmies
    susannn skrev 2006-11-23 21:04:26 följande:
    sak førstora brøsten i januari
    hejsan! jasså vart då? i norge?
    jag är uppväxt med ett gäng dårar.. o för att passa in vill jag bo i dårarnas paradis.
  • emmies

snäckan: upplevde du det som dini i andra tråden att det var som att ha en elefent på bröstet? kan ju säga att jag börgar bli lite nervös nu!

• Anonym (VILL!!)

Jag ska också göra en bröstförstoring, men vet inte ännu när de blir av. Måste få ett lån först och kan i nuläget inte få de.

Usch gör de såå ont? Gjorde kejsarsnitt med min dotter och hade inte speciellt ont, hoppas på de med denna OP med då att de inte gör så ont.

Blir så avis på alla som ska få sina bröst snart vill meee
    varför måste de vaara såå dyrt. hur får alla råd? tar alla lån? Hur länge och hur mkt / mån e de man betalar?

• Snäckan6

Det gjorde fruktansvärt ont.
    Min förlossning var ingenting mot detta och har hållt på med kampsport i ca 12 års tid, och aldrig någonsin har jag haft så ont som när jag opererade mig.

Det var heller aldrig någon som berättade att det kunde kännas som att det var luft i brösten (är vätska som tas upp av kroppen sen). Eftersom man hade sååå ont och att det kändes som det fanns luft blev jag jätterädd och trodde att det var något fel innan jag fick förklarat för mig att det var helt normalt.

Men vill man vara fin får man väl lida pin.

• emmies

Anonym (vill):

tror att de flesta har sparat, eller tagit ett lån.. om man skall låna pengar så finns det vissa kliniker som arbetar ihop med nån typ av bank.. medicalfinanse bla.
    För min egen del har jag bett om ett lån utav min farmor (fast om det blir ett lån vet jag inte.. hon är ganska givmild nämligen)

• emmies
    Snäckan6 skrev 2006-11-23 21:42:16 följande:
    Det gjorde fruktansvärt ont. Min förlossning var ingenting mot detta och har hållt på med kampsport i ca 12 års tid, och aldrig någonsin har jag haft så ont som när jag opererade mig. Det var heller aldrig någon som berättade att det kunde kännas som att det var luft i brösten (är vätska som tas upp av kroppen sen). Eftersom man hade sååå ont och att det kändes som det fanns luft blev jag jätterädd och trodde att det var något fel innan jag fick förklarat för mig att det var helt normalt. Men vill man vara fin får man väl lida pin.
    HUA!! ja vill man vara fin får man lida pin!
  • Snäckan6

Sen efter ett tag ska man börja pressa ihop brösten också, en gång om dagen har jag för mig. Min man fick göra det på mig varje kväll eftersom det gjorde så ont att jag hade struntat i det annars.

• Anonym (VILL!!)

Emmies: Spara tar ju jätte lång tid.. Vill ju operera nu, aa kollade lite där men räntan är väl ganska hög?

Asså vad menas med att klinikerna arbetar ihop med dom? (Lite trög )

Okej så snällt av din farmor

Svar på tråden Här möts vi som ska göra eller har gjort någon plastik/skönhetsoperation!