• Jonath­ansPap­pa
    Äldre 23 Nov 23:23
    1984 visningar
    8 svar
    8
    1984

    wrestling

    Det pratas mycket om alla olika sporter men tycker det hade varit kul och se hur många det är som har intresse för WRESTLING om det fins så e ni alltid välkomna och skriva en liten bit om det

    kort om wrestlingen i sverige e att dem en gång började visa WWF som senare blev WWE...och det finns säkert ni som kollade på WCW när det gick...

    säger bara det va e rätt kul sport att titta på även om det var fake och show

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 20:50:49:
    ville bara tillägga till alla er som kollar på det.....hoppas att dem börja sända det igen nån gång

  • Svar på tråden wrestling
  • Metal8­4
    Äldre 24 Nov 21:55
    #1

    Hoppas då jag med, såg på de varenda gång på z. Vart arg när det slutade precis då när wreselmania var.

  • Jonath­ansPap­pa
    Äldre 14 Dec 13:32
    #2

    kan ja tro va dock kul att dem visade det

  • himmel­sblå
    Äldre 14 Dec 21:12
    #3

    ooohh va jag blir lycklig!! :D

    är en STOR fan av WWE och ECW och var förtvivlad när dom la ner wrestlingen på Ztv :(

    men tack vara internet vår allsmäktige :)
    så kan jag tisdagar och lördagar ladda ner avsnitten från måndagen och fredagen :)

  • Tuffto­mat
    Äldre 18 Dec 14:01
    #4

    Minns tiden med Bam Bam Biggalow, Jake the Snake, Hulk, Andree the giant osv. Fan vad kul det var.

  • Jonath­ansPap­pa
    Äldre 20 Dec 22:19
    #5

    jupp både Raw ECW och Smackdown e rätt kul att kolla på med
    synd att de gammla har slutat brottats la dock märket till att det var en del som tuppat de sista åren när det gäller wrestlers

  • egil
    Äldre 6 Feb 01:02
    #6

    Har svårt att förstå tjusningen med "sporten" om jag ska vara ärlig. Varför kolla på uppgjorda matcher när det finns äkta vara..?
    Jag tänker på Ultimate Fighting championship, Pride FC o dyl...

  • himmel­sblå
    Äldre 11 Feb 20:43
    #7

    tjusningen tycker jag är showen med det hela.

    fighterna är som sagt uppgjorda , men många av dagens "brottare" är show artiser/akrobater, vilket gör att jag iallfall tycker det är smått underhållande.

    Sen sitter det väl kvar sen tidigare år.... :)

  • Jonath­ansPap­pa
    Äldre 17 Feb 23:34
    #8

    sant mannen så sant hehehehe

Svar på tråden wrestling