• Anonym

Propavan

Nyfiken på vad andra som använt/använder Propavan tycker om dom? 

Negativt?
    Positivt?

Tacksam för svar, precis börjat med dem! Än så länge bara positivt!

• Svar på tråden Propavan
  • Pegus

Jag åt Propavan under min graviditet då jag hade så ont av min foglossning att jag inte kunde sova alls utan hela tiden vaknade av smärtan så fort jag rörde mig, trots citodon i kroppen. Jag kunde dock inte fortsätta med Propavan eftersom jag var tvungen att ta två tabletter för att kunna sova och då var jag "bakfull" hela nästföljande dag. För mig var det ingen höjdare alltså men det är ju olika från person till person. Hoppas de hjälper dig!

• Anonym

Någon mer som har något att säga?

• RingRing

Jag fick dom för 2 år sen för att vända på dygnet. Jag tog 1 tabl men kände inget somnade inte snabbare för det men var däremot trött och hängig dagen efter och så torr i munnen. Testade å ta 2 tabl men då blev jag yr och jag kunde helt glömma att komma upp tidigt ur sängen dagen där på + att jag hade öken torka i munnen.. Nä inget som funkade för mig..

• Anonym

Jag har använt och tycker att det funkar bra. Inga otäcka biverkningar,som jag fick innan av Stilnoct, hallisar mm.
    Propavan somnar jag bara av och kan sova hela natten. Kanske lite tröttare dagen efter, men det blir man ju också av att inte sova...

• Petra i Kattland

För mej funkar dom i ett par veckor i sträck, sen får jag motsatt effekt av dom. Får myrkrypningar i hela kroppen och kan inte sova alls. Så jag tar dom bara ibland.

Mamma till 1 barn på jorden + 2 i himlen + 1 i magen...
  • Anonym (frida)

Propavan passade inte mig alls. Fick kramper och ryckningar av dom. Däremot stilnoct sov jag ok på, men fick oxå hallisar ibland av dom om jag inte gick direkt till sängs.

• Anonym

Jag fick fruktansvärda myrkrypningar i benen. Prova dom nån kväll, men kunde inte ta dom!

• Anonym
    ÄR DET EN INSOMNINGSTABLETT ELLER EN SÖMNTABLETT??

JAG VILLE HA EN INSOMNINGSTABLETT OCH HAR FÅTT PROPAVAN!

FÖRSTA NATTEN FUNKADE DEN BRA MEN INTE SEN! JAG KÄNNER TABLETTENS VERKAN I KROPPEN MEN KAN INTE SOMNA ÄNDÅ, SEN HAR JAG VARIT ZOMBI UNDER DAGEN EFTER.
  • Anonym
    Anonym skrev 2006-11-27 16:18:14 följande:
    Propavan är väl en sömntablett?www.fass.se
    Ja det står ju sömntablett klart och tydligt!

Då är det inte så konstigt att det inte fungerar Ledsen
  • Anonym (frida)

Men kan du inte be om att få byta till en annan sort?

• Anonym
    Anonym (frida) skrev 2006-11-28 09:38:05 följande:
    Men kan du inte be om att få byta till en annan sort?
    Jo då... det ska jag självklart göra!!

Ville bara veta hur Propavan fungarar.
Svar på tråden Propavan