• annroll

Jane Hellen (smink)produkter!

Snälla, finns det ngn som vet var jag kan få tag i jane hellens sminkprodukter? Läppglans osv.

Kanske ngn vet en inter net sida som säljer?

• Svar på tråden Jane Hellen (smink)produkter!
  • ananda74

Jag har sett det på Åhlens i malmö och en liten invandrarbutik också. men det är inte så vanligt förekommande.

• Yummie

Jag har sett det på Freeport i Kungsbacka Göteborg.

• annroll

YUMMIE: VA? Har du?? Oh, hoppas du hinner skriva här i tråden tills imorrn em så ska jag åka dit, eller ringa.. om du minns vikken affär det va?

• Yummie

Affären heter Beauty Zone, tror jag. För att vara säker om det finns, så kan du ringa dem i fråga.

• annroll

YUMMIE: Okej, jag ska genast ringa dom. Hoppas du har rätt, men antagligen så är de inte deras ordinare sortiment utan kanske bara ngt de hade tillfälligt... men jag håller tummarna! :)

• annroll

Attans, dom hade de inte.. men de skulle kanske ta in de senare..... får hålla tummarna!!!

• Jessica K

jag köpte på Ullared i somras... men har du inte vägarna förbi där så kanske det blir lite onödigt att åka dit för bara lite smink

• annroll

Jessica K : Var på ullared för ett par veckor sen.. o då fanns de ej... O som du säger, inte bara att åka dit för lite smink... de e just läppglansen jag är ute efter...

• Jessica K

annroll: åh synd! Jag köpte billig underlagskräm på Ullared i somras från Jane Hellen... var dock ingen höjdare.
    Hmm.. har för mig att jag har sett det någon annan stanns.. men minns inte var. ÖB kanske? Eller Rusta?

Svar på tråden Jane Hellen (smink)produkter!